@mrniesoe: 😆 “Marc Lichte werd op 9 augustus 1969 geboren in Arnsberg, gelegen in het Duitse Sauerland. Hij begon zijn carrière in 1996 bij Volkswagen AG, terwijl hij op dat moment nog Transportdesign studeerde aan de universiteit van Pforzheim.
Nadat hij bij de onderneming in dienst trad, werkte hij eerst als exterieurdesigner tot hij in 2006 werd benoemd tot hoofd van de exterieurdesignstudio. Bij Volkswagen was Marc Lichte ondermeer betrokken bij productiemodellen als de Golf 5, 6 en 7, de Passat 6, 7 en 8, en de Touareg en Phaeton.”
S klasse coupe concurrent? Volgensmij is dia markt zo klein dat bijna niemand ze gaan kopen want komop alleen Mercedes heeft een goede en dat hebben ze al tig jaren bewezen
@henkhupelschoten: Dat is natuurlijk niet waar. De CL en nieuwe S-Klasse zijn natuurlijk wondermooie auto’s en ook het topje van de ijsberg wanneer het gaat om kwaliteit en techniek, zoals we gewoon zijn van Merc. Er zijn natuurlijk nog andere spelers in die klasse, zoals de Maser GT. En voor die auto zou ik zowat elke Duitser laten staan. Is gewoon persoonlijke voorkeur 😉
@henkhupelschoten: dat is gewoon een mening… je kan ook zeggen dat Audi als enige het goede heeft, en dit bewijst met o.a. Lemans. kwalitatief zijn de verschillen tussen huidige audi’s en mercedessen ook niet groot.
Ze laten wel alleen de paar gelukte Audi’s zien die ze ooit gemaakt hebben. Dus belooft misschien nog wel wat.
Die vent mag overigens z’n haar ook wel eens opnieuw ‘designen’.
@trustmeiamanengineer:
Beloofd inderdaad wat. Blijft natuurlijk marketing gebral en gebakken lucht, maar stiekem hoop ik op ein-de-lijk weer eens een echt mooie Audi.
Ik heb het gevoel dat men deze auto met de beste wil van de wereld geen ‘eenheidsworst’ kan noemen, ben benieuwd naar het resultaat
Eindelijk gaat Audi zelfstandig beginnen worden,en geen VW-melksel
@mrniesoe: 😆 “Marc Lichte werd op 9 augustus 1969 geboren in Arnsberg, gelegen in het Duitse Sauerland. Hij begon zijn carrière in 1996 bij Volkswagen AG, terwijl hij op dat moment nog Transportdesign studeerde aan de universiteit van Pforzheim.
Nadat hij bij de onderneming in dienst trad, werkte hij eerst als exterieurdesigner tot hij in 2006 werd benoemd tot hoofd van de exterieurdesignstudio. Bij Volkswagen was Marc Lichte ondermeer betrokken bij productiemodellen als de Golf 5, 6 en 7, de Passat 6, 7 en 8, en de Touareg en Phaeton.”
@stephanotis: ik bedoel qua design….Je weet wel wat ik bedoel,joh…. :S
S klasse coupe concurrent? Volgensmij is dia markt zo klein dat bijna niemand ze gaan kopen want komop alleen Mercedes heeft een goede en dat hebben ze al tig jaren bewezen
@henkhupelschoten: Dat is natuurlijk niet waar. De CL en nieuwe S-Klasse zijn natuurlijk wondermooie auto’s en ook het topje van de ijsberg wanneer het gaat om kwaliteit en techniek, zoals we gewoon zijn van Merc. Er zijn natuurlijk nog andere spelers in die klasse, zoals de Maser GT. En voor die auto zou ik zowat elke Duitser laten staan. Is gewoon persoonlijke voorkeur 😉
@henkhupelschoten: dat is gewoon een mening… je kan ook zeggen dat Audi als enige het goede heeft, en dit bewijst met o.a. Lemans. kwalitatief zijn de verschillen tussen huidige audi’s en mercedessen ook niet groot.
@daans: Mercedes heeft over paar weken F1;-)
Ze laten wel alleen de paar gelukte Audi’s zien die ze ooit gemaakt hebben. Dus belooft misschien nog wel wat.
Die vent mag overigens z’n haar ook wel eens opnieuw ‘designen’.
@trustmeiamanengineer:
Beloofd inderdaad wat. Blijft natuurlijk marketing gebral en gebakken lucht, maar stiekem hoop ik op ein-de-lijk weer eens een echt mooie Audi.
Dit is gewoon automotive porno, en we hebben het geheel nog niet eens gezien.
@kapiteinaudi: ik denk dat het er inderdaad heel dicht bij in de buurt komt
@kapiteinaudi: als je niks kunt zien en er wel suggestie gewekt wordt heet het toch erotiek?
Geeft mij heel erg het gevoel alsof het (grofweg gezegd) een A7 facelift is
Lekkerrrrr
Ik vond de a5 en de r8 allebei ook erg geslaagd
In het leasegrijs natuurlijk… zal ook is niet zo zinn
Pffff duurt lang. Kan niet wachten. Audiporn.
Ook leverbáar met voorwielaandrijving!
Die velgen! Porno!
Een mooi kapsel ontwerpen kan hij iig niet, daar moet asap de tondeuze over.
Lijkt me een gigantische grille. Nu ja, we zien wel…