Video: 2016 Audi SQ7 CRASH at the Nurburgring

cvdzijden
Gepost op 16-06-2015 om 21:34 25.068 views | 60 reacties
The 2016 Audi SQ7 crashed and kissed the carousel at the Nurburgring today. Too fast on the gas probably and hit the barrier...
Beetje onbalans😂, auto is ook veel te hoog voor zo’n ondergrond
Niks aan het handje
@eugene01: Audi moet ook gewoon wegblijven op de ring…
Tja, gevalletje onderstuur, niemand die daar van opkijkt.
@jrk68: Damn! Je was me al voor… 😛
“Understeer is a bitch”
Leuk Christiaan, zie niu pas dat het filmpje van jou komt.
Hier heb je met je Abarthje geen last van hè.
Haha! Gekkie! Het is ook geen BMW dat je daar rijdt he…
Knullige fout. Die zat zeker te whatsappen.
Hahahah geweldige faal
Zo, hij onderstuurt zoals het een Audi betaamt. Job done. Terug naar Ingolstadt en uitbrengen die handel.
Quattro heh😂
Koenig untersteuer
En hij rijdt gewoon door. Stevige kar
@autoblaag: haha ja rijdt gewoon door en zo op het eerste oog lijkt die geen schade te hebben. De bouwkwaliteit is dik in orde.
Dat is onderdeel van de vangrailtest.
Ook echt wel een rare fout voor een goede coureur hoor. Hij lijkt nieteens te reageren, maar gewoon op z’n gas te blijven staan.
@mrs250: ach, als zo’n 2000 kilo zware audi eenmaal rechdoor wilt dan is dat moeilijk te stoppen hoor.. Lekker veel gewicht op de voorwielen ook.
Als audi fan vind ik het toch jammer dat zulke vrachtwagens een S label mee krijgen. Doe dan gewoon gek en zet een dikke V10 in de optielijst icm een S-line pakket. Maar zo’n grote familieauto hoort geen S-label te hebben. RSQ3 slaat helemaal nergens op. SQ5 vind ik dan wel weer wat hebben. (Want diesel en niet TE groot)
@vr6audi: waarom hoort dat niet dan?
@vr6audi: leg dat eens uit?
@vr6audi: je mag leuk zeggen wat wel en niet hoort.
mijn redenatie is heel simpel, als er vraag naar is, moet je het maken.
als autofabrikant moet je geld verdienen, dan kijk je niet naar wat “wel en niet mag”
Kijk naar porsche en hun cayenne.
@g40freak: precies iemand die het snapt.
Ondersturen kan die in ieder geval net zo goed als de meeste Audi’s…
Wat verwacht je ook met zo’n lomp hok…
Dat is kut !
Het blijft dan ook een vreemde bocht, verder gewoon traditionele onderstuur. Misschien krijgen wij straks ook wel zo’n video van de BMW X1….
En wat is dat ding lelijk van achteren zeg.
Testrijder komt vast bij BMW vandaan, zo te zien is hij geen onderstuur gewend.
En wat hebben we nou geleerd?
1) zo’n hok hoort niet op t circuit
2) onderstuur inbouwen is niet veilig maar gewoon ruk!
Zo die is kapot!
En autobild maar stug volhouden dat ‘ie nu net zo goed zo niet beter stuurt dan de X5…
Audibild.
@jaapiyo: inderdaad, net als hun Duitse vrienden van Audi Motor
In het grijs is de Q7 nog best te pruimen! Komt vast omdat je dan al dat chroom om de grille niet zo goed ziet.
Die hebben nog wat werk te doen… Rechtuit op een vlakke weg rijdt het wss fantastisch 🙂
@potjak: Het is dan ook niet zo heel erg moeilijk om een auto te maken die op een recht stuk op een vlakke weg fantastisch rijdt.
Teveel gewicht he… Drukt naar buiten. Kansloos (maar waarschijnlijk succesvol) product
Olie op de weg…afkomstig van dezelfde wagen, maar een rondje eerder.
@SimonMc: jij gaat diep voor die grappen :p
Dit zijn altijd de grootste flikkers. Doorrijden na een crash is lekker verstandig ook. Je hoeft maar iets van KVS of olie te lekken en achterop komend verkeer is de lul.
Gelukkig mogen die pipo’s per meter vervuild asfalt afrekenen.
Dit is toch iemand die zit te suffen.. Heb deze bocht talloze keren gemaakt met de nummer #1 onderstuur auto die er is en hier kan een normaal mens weinig aan fout doen ..
Is trouwens wel echt een gedrocht om te zien ja, de vorige versie was dan nog een beetje te pruimen maar dit is helemaal om te janken..
met een vrachtwagen rijden alsof het een racewagen is, waarom willen mensen dit?
@MrSkyline: omdat ik enorm kon genieten van Jan en Gerard de Rooy 😉
Jeeps horen in een veld, niet op de Nordschleife! Proof!
Daar zijn die tests toch voor? Nu weten ze wat er aan scheelt en verbeteren ze het ding.
Een SUV bestaat ook niet om een snelle versie van te maken. Maar onderstuur zal wel weer aanwezig zijn bij deze snelle audi.
Notitie van de testpiet:
“hij voelt nog wat zacht en afstandelijk aan”…
Die reacties hier, daar word ik nou blij van. Maar idd racen met een zeecontainer is best gek!
@crisert55: waarschijnlijk ben ik door de week meer dan 2 uur kwijt aan reacties lezen op AJ, want je hebt gelijk, fucking grappig allemaal
Een SQ7 hoort gewoon niet, dat is het zelfde alsof Mercedes een een G-klasse AMG en BMW een X-5M zouden uitbrengen … ow wacht eens even ;/
@osmo: Mercedes is gewoon eerlijk over de G amg, rechtdoor knallen met dat ding. Als je een bocht wilt nemen dan staan wij niet in voor de gevolgen. Je hoort mercedes echt niet beweren dat dat ding de bocht om gaat, bij bmw
Waarschijnlijk testte ie hoe vroeg ie op het gas kon gaan staan bocht uit.. Igg weten ze nu waar de grens ligt…:)))
komt er eentje met een container de hoek om zeilen man man man
Stevige vangrail, die zo’n massa aan die snelheid weerstaat.
Was dit een test van een hybride? Als rem-energie-recuperatie plots gevolgd wordt door “gas” geven dan krijg je iets wat Raikkonen overkwam in Canada onlangs… In de F1 uiteraard enkel achterwielaandrijving: overstuur, hier Quattro: onderstuur?
Gewoon te hard die bocht in gegaan
Tja, Audi.. vooruitgang door onderstuur..
Waarom altijd blijven herhalen dat Audi ’s op elkaar lijken, BMW en Mercedes doen hard hun best om Audi af te troeven op dit vlak.
OMG….
De Karussell kan best verradelijk zijn als je hem niet goed neemt.
Met zo’n zwaar hok wordt het er niet beter op.
btw: de SQ7 zal een Diesel motor hebben.
Er is zelf een idee bij Audi om alle “S” modellen diesels te maken en alle “RS” modellen benzine.
Hoe orgineel 100 dezelfde reacties
Ik snap ook echt niet dat je een flatgebouw zo’n motor mee wilt geven. Net of iemand die zo’n zeecontainer koopt hem gebruikt om dit te doen. Wel mooi om te zien dat het gewicht het in een keer overneemt. Volgens mij kun je als bestuurder er dan niet heel veel meer aan doen. Zo’n Q7 is natuurlijk het toppunt, maar ook een G, een X5 of een Cayenne koop je niet als je van sportief sturen houdt.
@Capibaro: jeep, container, vrachtwagen en flatgebouw. hij wordt steeds groter !