FRED Foto van de maand : 911 GT3 R

Foto's: Alfa Romeo 4c & 8c


jermain Gepost op 01-06-2015 om 20:19 11.760 views | 55 reacties

Alfa Romeo 4c & 8c

Locatie: Beekbergen
Land: Nederland

Kenteken: 39-KHL-7
Merk/model: ALFA ROMEO ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
Datum toelating: 04-04-2008
Originele kleur: ROOD
Carrosserie: coupe
Brandstof: Benzine
Vermogen: 450 pk
Nieuwprijs: Onbekend



55 Reacties:

scottishcarspotter2000 juni 2, 2015 om 08:19 # | Report | Reply

Hele lekkere combo! Engine swap-iemand? 4C met achtcilinder lijkt me wel wat 😉

Alfarobert juni 2, 2015 om 09:03 # | Report | Reply

Nieuwprijs van de 8C was 230.000 geloof ik.Zou ze beide graag op de oprit willen hebben.

hugoe juni 2, 2015 om 12:51 # | Report | Reply

@Alfarobert: Vgm waren vrijwel alle 500 direct vertrokken. Bij de dealer betaalde je zo nog eens een kleine ton daar bovenop.

jensgib juni 18, 2015 om 23:02 # | Report | Reply

Moeilijk. Ik ga toch voor de 8C. Of 4C? Ik kan niet kiezen. 🙁

lambo4all juni 18, 2015 om 23:05 # | Report | Reply

8c graag, niets verslaat de sound en de looks van de 8c

jordip juni 18, 2015 om 23:08 # | Report | Reply

@lambo4all: ook geen lambo, zoals je naam doet zeggen?

joostvis juni 19, 2015 om 03:09 # | Report | Reply

@lambo4all: behalve het rijgedrag. Daar heeft de 4c zeker voordeel.

jaguarjunk juni 19, 2015 om 07:31 # | Report | Reply

@lambo4all: 1 auto verslaat zijn looks: de 8C van Carrozeria Touring.

hippiespotter juni 19, 2015 om 08:00 # | Report | Reply

@jaguarjunk: de disco volante??

jaguarjunk juni 19, 2015 om 11:03 # | Report | Reply

@hippiespotter: juist ja, die!

schnitzelexpert46 juni 19, 2015 om 11:02 # | Report | Reply

@jaguarjunk: Carrozzeria Touring?

Carreza juni 18, 2015 om 23:05 # | Report | Reply

De 8C om naar te staren, de 4C om mee te rijden.

kennone juni 18, 2015 om 23:08 # | Report | Reply

Wat ben ik toch wen partij fan van die 8c. Laat ik een 2onder1kapper voor staan!!

maarten020 juni 18, 2015 om 23:09 # | Report | Reply

De 4c is mooi, maar de 8c is beeldschoon

gtwillem juni 18, 2015 om 23:09 # | Report | Reply

De Disco Volante voor mij graag… Maar omdat ie er niet bijstaat neem iknwel genoegen met de 8C. De 4C is erg leuk, maar gewoon veel te duur voor wat ie biedt.

pixeltrooper juni 19, 2015 om 00:02 # | Report | Reply

@gtwillem: de 8C niet dan?

spidermann juni 18, 2015 om 23:10 # | Report | Reply

Helemaal niet moelijk, de 4C natuurlijk.
Lichter
Lichter
Lichter.

JamesBond007 juni 18, 2015 om 23:11 # | Report | Reply

Van de week helemaal verliefd geworden op een voorbij rijdende 4C in het rood. Wat een enorm mooie wagen! Ik kies die op dit moment boven een 8c

casperfcb juni 18, 2015 om 23:13 # | Report | Reply

Ik vind de 4c mooier, maar wil toch de V8. Omdat de achterkant van de 8C zo afgezaagd lijkt.

toyotafortuner juni 18, 2015 om 23:14 # | Report | Reply

K kan ook niet kiezen tussen de 8C en de 4C. Allebei bloed en bloedmooi.

Svenska_Aeroplan_AB juni 18, 2015 om 23:14 # | Report | Reply

8C duh

alfablog juni 18, 2015 om 23:24 # | Report | Reply

Sound van de Maserati 4.7 is on-overtroffen (buiten de F V12 dan)

jasbelle juni 18, 2015 om 23:31 # | Report | Reply

Waarom heeft de 4C oranje reflectoren bij de wielkasten?
Dat is toch alleen in Amerika verplicht?

clarkson juni 19, 2015 om 00:53 # | Report | Reply

@jasbelle: verplicht in de us of a

ruzzz juni 18, 2015 om 23:31 # | Report | Reply

Koplampen van de 4c zijn zo’n afknapper. De 8c is beeldschoon.

alfablog juni 19, 2015 om 01:05 # | Report | Reply

@ruzzz: zijn ook “normale” leverbaar. Zijn iets zwaarder maar minder controversieel.

caprio juni 18, 2015 om 23:33 # | Report | Reply

De 8c zonder meer, 4c is ook mooi maar minder exclusief qua vormgeving, schurkt beetje tegen diverse Lotussen aan

berlinetta juni 18, 2015 om 23:36 # | Report | Reply

Die 8c is tijdloos. Ziet er nog steeds top uit. Bij de 4c heb ik daar mijn twijfels over of die zo lang houdbaar blijft. Die koplampen vind ik afgrijselijk. Ook het interieur van de 4c vind ik nu al ouderwets ogen.

Voor mij de 8c dus. Liefst met een setje oordoppen.

niwi juni 18, 2015 om 23:40 # | Report | Reply

Beide mooi, maar 8 4 = 12C….

scottishcarspotter2000 juni 19, 2015 om 08:00 # | Report | Reply

@niwi: mclaren-fan?

marikoelolo juni 19, 2015 om 09:39 # | Report | Reply

@niwi: 12c2

Thijsj juni 18, 2015 om 23:48 # | Report | Reply

8c, prachtig design.

redbeams juni 18, 2015 om 23:52 # | Report | Reply

8c please 🙂

Hupke juni 18, 2015 om 23:59 # | Report | Reply

De 8C is eleganter, de 4c meer begeerlijk.

jrk68 juni 19, 2015 om 00:02 # | Report | Reply

Esthetisch zou ik voor de 8C kiezen, echter daar ik ook graag rij wordt het toch de 4C. Dat is tenminste nog een beetje te behappen.

maarten020 juni 19, 2015 om 00:08 # | Report | Reply

Die koplampen verpesten de 4c gewoon, zonde!

Stylez juni 19, 2015 om 00:24 # | Report | Reply

@maarten020: Amen. Ik zag er laats nog een, ongelofelijk die lelijke koplampen. Echt een onbegrijpelijke design fail want voor de rest is het echt een gave auto.

bigfun juni 19, 2015 om 00:32 # | Report | Reply

Welke is welke? Geen idee

kenner juni 19, 2015 om 00:34 # | Report | Reply

Allebei overrated en lelijk in mijn ogen

stradale888 juni 19, 2015 om 08:58 # | Report | Reply

@kenner: je doet je nickname geen eer aan.

deepep juni 19, 2015 om 01:05 # | Report | Reply

4C absoluut gewicht/pk verhaal wint het van de looks en blok van de 8c.

Edge juni 19, 2015 om 01:26 # | Report | Reply

Zonder twijfel de 8C. Maar iemand die zich een 8C kan veroorloven, kan meestal ook nog wel een 4C voor erbij betalen. Dus dat zou ik dan ook doen, en dan zou ik meteen de fatsoenlijke koplampen zoals ze op de Amerikaanse versie en de Spider zitten laten monteren.

Jochempie juni 19, 2015 om 06:15 # | Report | Reply

De 4C, als spider in geel!

frankhoogendijk juni 19, 2015 om 07:02 # | Report | Reply

8C !

dutchdriftking juni 19, 2015 om 07:15 # | Report | Reply

Wat is de 8c toch een plaatje!

meijer juni 19, 2015 om 07:47 # | Report | Reply

8C!

erik64 juni 19, 2015 om 08:02 # | Report | Reply

De 8C ben ik onderweg al een paar keer tegengekomen…..Dat geluid is werkelijk een streling voor het oor, kippenvel krijg ik ervan.
De 4C heeft een tijd hier in Leeuwarden bij de dealer gestaan, in het wit.
Wat een mooie auto was dat, ik heb toch echt even getwijfeld om hem te kopen……Keek even op mijn rek. nummer, toen wist ik het, gaat het niet worden.

dutchcorvette juni 19, 2015 om 08:48 # | Report | Reply

een 8C.
als die 4c groter was zoals een 458 ofzo, en een V8/V6 heeft was het zeker de 4C geworden. maar dat zijn wel een hoop mitsen en maren..

dutchcorvette juni 19, 2015 om 08:48 # | Report | Reply

*had

hans75 juni 19, 2015 om 09:09 # | Report | Reply

De 4C.. omdat ik er nu al anderhalve maand in kan en mag rijden!… en me nog geen moment verveeld heb.. nog zuinig ook..makkelijk 1 op 12, met hoge gemiddelde snelheden!

De 8C is niet te vergelijken… duurder, onbetaalbaar zeg maar…

bas_bzb juni 19, 2015 om 09:32 # | Report | Reply

de 4c is de eerste alfa ever die ik ook wel zou willen, maar ik mag hem niet van me broedmachine omdat alles uit italie zo’n waardeloze kwaliteit heeft, omdat ze financieel flink bijdraagt gaan we nu maar voor een m2 voorlopig, denk ook dat ik op een gegeven moment helemaal de schijt krijg aan het onpraktische van de 4c, nul ruimte

adinsx juni 19, 2015 om 10:08 # | Report | Reply

Twee weken terug vijf dagen met de 4C op pad geweest als rijtest. Zo’n 1500 km gereden waarvan 1000 in de Eifel. Het is wel een geweldige auto hoor, zeker voor die heerlijke wegen in de Eifel.
Praktisch is de 4C natuurlijk totáál niet, dus je moet hem echt als auto voor erbij hebben. 1500 km was eigenlijk ook lang zat. Vooral op de snelweg zoekt ie sporen, en dan blijf je aan het werk.
Verder een topmachine. Geen stuurbekrachtiging of rembekrachtiging maken het juist insturen, aanremmen en de bocht inzetten heerlijk. Het lage gewicht helpt enorm.

Foto’tje: (embedden kan hier niet?)
http://i5.photobucket.com/albums/y184/adinsx/A-R%204C/IMG_2083.jpg

http://i5.photobucket.com/albums/y184/adinsx/A-R%204C/IMG_2413.jpg

jrmpower24 juni 19, 2015 om 11:21 # | Report | Reply

4C is zooooo lelijk.
De 8C vind ik mooi maar echt prachtig niet

bofkont juni 19, 2015 om 11:51 # | Report | Reply

Zonder twijfel de 8C, instant klassieker !!
4c is trouwens ook erg lekker.

mrrallycross juni 19, 2015 om 14:47 # | Report | Reply

De 8c, gewoon het mooiste in alles

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.