thijmenvoorhuis Foto van de maand : BMW M3 Competition

Foto's: Miura Jota SVR


repiv Gepost op 03-10-2015 om 10:55 7.425 views | 15 reacties

Enorm gave Miura.



15 Reacties:

W115 oktober 3, 2015 om 12:41 # | Report | Reply

Lelijke dakspoiler, is dat origineel?

savophotography oktober 3, 2015 om 12:53 # | Report | Reply

@W115: ja

250tdf oktober 3, 2015 om 13:27 # | Report | Reply

En een F40 en een 288gto evoluzione… Waanzinnig!! Waar is dit? Japan ofzo?

250tdf oktober 3, 2015 om 13:29 # | Report | Reply

@250tdf: F40LM bedoel ik natuurlijk

250tdf oktober 3, 2015 om 13:36 # | Report | Reply

@250tdf: ah ik weet al waar dit is, bij bingo in Japan! http://www.bingosportsworld.com

roppp oktober 3, 2015 om 13:44 # | Report | Reply

@250tdf: Dat is wel een dilemma. Als je de keuze zou hebben……

bassx oktober 3, 2015 om 13:45 # | Report | Reply

@250tdf: 288gto evoluzione is zeker heel bruut. De ongetemde F40 met 600pk.

kokusmakreel oktober 3, 2015 om 16:57 # | Report | Reply

@bassx: volgens mij heeft die F40 720 pk zelfs

clarkson oktober 3, 2015 om 13:31 # | Report | Reply

Het lijkt wel een autobedrijf.

robbie123 oktober 3, 2015 om 13:36 # | Report | Reply

gewoon een replica en dan nog een hele slechte ook! Die velgen, dakspoiler, stoelen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Lijkt nergens op. Het enige origineel is al lang geleden platgereden…

maarten020 oktober 3, 2015 om 13:42 # | Report | Reply

erg gaaf maar ik vind de miura sv mooier, liefst in het kanariegeel of oranje

sgs555 oktober 3, 2015 om 16:35 # | Report | Reply

Is een 1968 Jota met het Chassisnummer #3781. Motor Nummer # 2511

Staat te koop bij een japans autobedrijf.

288 Evoluzione + F 40 LM staan eveneens te koop

sgs555 oktober 3, 2015 om 16:47 # | Report | Reply

This Replica was owned for 20 years by Mr.Hiromitsu (Tomei Motors) and is the most extreme version of a Miura that the Sant Agata works put forth (albeit post-production circa 1975) other that original Bobby Wallace’s original 1970 road rocket.

Only 7 Jota’s are recognized as factory build, this is NOT one of them.

This car had a 440bhp dry sump engine, Porsche 917K brakes, super chassis, 13-inch rear BBS wheels, severe ground effects including roof-mounted aerofoil – not to everybody’s taste though.

Hubert Hahne oversaw the project and works foreman Remo Vecchi suffered through its construction. It is claimed the car has acheived 200mph but some also claim that pigs can fly…

The first owner was Walter Wolf who sold the project to Heinz Steber

Whatever the case, this car was ungainly to begin with and my goodness it has not aged well!

g40freak oktober 3, 2015 om 18:52 # | Report | Reply

Stelletje azijnzeikers!!
Niet moeilijk doen, zet maar voor de deur.
Ik offer me wel op

gtdave oktober 3, 2015 om 19:15 # | Report | Reply

Kitcar

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.