Video: HYPER 5

ricardo
Gepost op 09-11-2015 om 14:50 14.381 views | 38 reacties
- 918
- bugatti
- ferrari
- Huayra
- hypercars
- laferrari
- mclaren
- P1
- pagani
- Porsche
- spyder
- super-sport
- Supercars
- Vergelijkingen
- veyron
- youtubevideo
Salomondrin heeft de LaFerrari, Porsche 918 Spyder, McLaren P1, Bugatti Veyron Super Sport en de Pagani Huayra bij elkaar gezet. De presentator is ietwat lang van stof, maar dat vergeven we 'm, omdat het natuurlijk ronduit episch is dat deze iconen bij elkaar zijn gebracht voor een vergelijkend warenonderzoek.
Waar is de Agera
@maxco: die zijn niet legaal in de VS
@maxco: is illegaal in Amerika volgens mij
@izudin14: als dat zo is, waarom?
@americanmuslecarlover: net wat research gedaan en zijn blijkbaar wel legaal, ze konden alleen niemand vinden met een Agera R.
@izudin14: doodzonde zeg, die had ik er graag bij gezien. Tot nu toe weinig soeps, veel Amerikaans “awesome” geneuzel; hopelijk is de rest meer de moeite waard
@maxco: omdat ze koeniggsegg niet kennen daar. (Hij is wel straat legaal daar)
Doe mij maar de McLaren P1
#TeamMcLaren
Voor mij de Pagani, graag! Wat een kunstwerkje is dat zeg.
Lang van stof ??
Juist een hele goede presentator die precies nix teveel lult ..
Kan topgear nog wat van leren ..
Salomondrin kan juist goed presenteren. Volg ‘m al een tijdje op tjoeptjoep, komt een beetje over als een douchebag, maar dat weet hij en grapt er constant over. Ik mag hem wel doe gozer. Heeft het overigens goed voor mekaar die knul.
@joostvis: die
Ik mis inderdaad ook een Koenigsegg. Mag toch niet missen in dit rijtje.
Hoe dan ook: ik zou de Pagani kiezen. Echt een uniek meesterwerk. Iets langzamer dan de rest, maar meer dan snel genoeg voor mij. Ik kan die 730 pk waarschijnlijk toch amper aan.
Het enige nadeel van de Pagani vind ik het geluid. Gewoon niet mooi. Maar dat zie/hoor ik wel door de vingers.
@berlinetta: ik denk dat het gesis en geblaas van die turbo’s in het echt veel dramatischer is dan je zo op video hoort. Ik zou zeker verslaafd zijn aan het geluid, elke keer als je het gas loslaat: ffffffwooosh. Dit vind ik al vet bij de volvo 240 turbo van een vriend. Laat staan bij deze pagani.
En toch.. t zegt allemaal weinig. T zou veel interessanter zijn om echt te weten wat zo een auto kan door er bijv de top F1 coureurs mee te laten rijden (en dan dus allemaal laten wisselen van auto’s ). Daar de gemiddeldes van neerzetten en dan kun je ook echt zeggen welke auto nou beter is.
Je kan ze ook even laten racen tegen elkaar en dan ook paar x wisselen. Als het goed is heb je dan een zelfde resultaat. mis dan trouwens wel een paar andere auto’s nog.. O.a. de Koenigsegg, Venom en de Zenvo maar er zijn er natuurlijk nog een paar..
@tvr1974: dit is ook pas deel 1 he, volgende week komt deel 2 en dan worden ze vergeleken!
Top gozer dit. Top youtube kanaal!
Vind het een filmpje van niks, alles is zo enorm opgeblazen, alsof deze auto’s voor wereldvrede hebben gezorgd. Die Brit had beter het hele filmpje kunnen presenteren, dat Amerikaanse accent van die ander werkt op m’n zenuwen.
@knipperlichtje: VS hey, alles moet daar over de top super geweldig zijn, dus ook weer dit, hou er persoonlijk ook niet zo van.
Ontopic:
Voor mij zonder twijfel de 918 !!
Maar ach wij paupers hier, lekker dromen.
Nou ja begeerlijk….ze zijn toch vooral iets voor rijke aandachtsh**ren die willen dat echt iedereen naar hen kijkt. Verder kunnen de meesten amper over een verkeersdrempel, en sukkelen voornamelijk door de grote steden.
Je rijdt toch voor l*l met zulke dingen
Pagani hoort hier niet echt vind ik. Hij is niet ontworpen om de snelste te zijn maar om de mooiste te zijn met een dikke motor.
@gillesvda: Volgens die redenatie kun je de Veyron ook weghalen want die is gemaakt om heel comfortabel heel hard te gaan, terwijl de LaFerrari, P1 en 918 zijn gemaakt om zo hard mogelijk de bocht om te kunnen gaan.
@Edge: Niet helemaal akkoord. De Veyron is ook vandaag nog zeer ingenieuze techniek. Een leger aan ingenieurs heeft zeer lang aan hem moeten werken om hem te krijgen zoals hij nu is. Bij Pagani zijn ze simpelweg niet groot genoeg om zoiets te kunnen doen. Ze weten dat met zo’n motor de prestaties wel goed genoeg zullen zijn. Hoe goed? Dat maakt niet heel veel uit, als hij maar heel mooi is.
@gillesvda: Op zich vind ik het wel interessant. De 918, LF en P1 zijn de nieuwe hypercars, de Bugatti de auto die ermee begon.
Zoals vermeld, de Pagani heeft wel een heel groot voordeel: gewicht. Honderden kilo’s lichter dan de Veyron en 918, en volgens mij ook nog flink lichter dan de LF en P1, dus meteen kansloos is ie niet.
Het maakt mij niet uit of de LaFerrari de snelste of de langzaamste van het stel is, ik wil hem gewoon! Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik een van die andere vier ook niet zou afwijzen als ik hem aangeboden zou krijgen.
bloedirritant accent heeft dat kereltje, amerikaans gemixed met een vleugje cesar milan
Het goede nieuws is dat Chris Harris deze maand ook met een test van de 3 hypercars van dit moment komt. Ben benieuwd :).
Pagani en Bugatti voor mij.
Wat staat zwart de Veyron trouwens super zeg, gewoon perfect.
Doe mij de Porsche maar hoor, ik heb toch wel een zwak voor die wagen, in tegenstelling tot de andere hypercars
En de Ferrari heeft die sound omdat hij de enige is met v12? En de Pagani dan?
@poeperman: De Pagini is een Bi-Turbo V12, en de LaFerrari een atmosferische. Dat scheelt wel een paar ‘dB-tjes’.
@suzikubelona: Pagani, pardano.
@poeperman: klopt. Maar die klinkt als een stofzuiger.
Ligt het nou aan mij of rijdt hij overal 50 met die wagens? Het klinkt allemaal niet alsof ze echt hun best doen om alles eruit te halen.
Hele drukke video en weinig inhoud of diepgang
Veel gelul met weinig informatie en al zegt hij dan wat zinnigs zijn het nog halve onwaarheden ook…
Toch benieuwd naar het volgende filmpje.
Ferrari en Pagani hebben mijn voorkeur!
In mijn ogen zijn ze allemaal even snel, dus ik kies alleen op uiterlijk en dat is dan de porsche