REMON Foto van de maand : Corvette C3

Foto's: verlaagde S320


tommyhorsten Gepost op 08-01-2016 om 14:41 9.672 views | 37 reacties

dik om te zien

Kenteken: 87-JK-VL
Merk/model: MERCEDES-BENZ S 320 CDI; SEDAN
Datum toelating: 18-05-2002
Originele kleur: GRIJS
Carrosserie: sedan
Brandstof: Diesel
Vermogen: 197 pk
Nieuwprijs: Onbekend



37 Reacties:

dutchcorvette januari 8, 2016 om 15:16 # | Report | Reply

Haha wat lelijk, vooral zonde

sel777 januari 8, 2016 om 15:35 # | Report | Reply

Geen verlaging helaas voor de eigenaar.. Luchtvering is kapot. Dure grap.

thomasthomas januari 16, 2016 om 22:05 # | Report | Reply

@sel777: valt mee heb het ooit gehad is vaak alleen de compressorpomp bij de S en E kost 350,- euro incl arbeid

reggie-boy_rood januari 17, 2016 om 08:54 # | Report | Reply

@thomasthomas: klopt. Hadden wij ook

mercedesgl500 januari 8, 2016 om 15:41 # | Report | Reply

Ik zag al een keer zon s die ook zo laag was ik dacht dat die door zijn as was gezakt

niek458 januari 8, 2016 om 16:39 # | Report | Reply

Mijn vaders oude auto, had ook luchtvering, en zakte dan ook zo naar beneden (alleen rechts achter, paar maanden later links achter). In ons geval was het de luchtbalg, als je te lang wacht met repareren gaat de pomp kapot en is het nog duurder.

Misschien heeft de eigenaar hem niet laten maken omdat, wanneer de auto start, de auto weer omhoog gepompt wordt.

robgooi januari 16, 2016 om 18:03 # | Report | Reply

@niek458: Ja zal wel geen centen. Goedkoop in aanschaf, duurder in onderhoud.

niek458 januari 16, 2016 om 18:06 # | Report | Reply

@robgooi: Kan ook

flik2punt0 januari 8, 2016 om 16:49 # | Report | Reply

Das wel zuur! Heeft te maken met de luchtvering en met een beetje pech is hij economisch total loss…

nvn1993 januari 8, 2016 om 17:10 # | Report | Reply

Haha dik om te zien 😂 denk dat de eigenaar er niet zo over zal denken. Op de w220 is de luchtvering een van de beruchtste problemen en is erg duur om te maken. Vraag me af of het überhaupt rendabel is.

bakbanaan januari 8, 2016 om 17:39 # | Report | Reply

Stiekem ligt er heel veel drugs in, vandaar zn lage ligging

wildbeest januari 16, 2016 om 13:40 # | Report | Reply

Luchtvering

rufctr01 januari 16, 2016 om 13:44 # | Report | Reply

Ziet er niet uit!

Kvgorp januari 16, 2016 om 13:44 # | Report | Reply

Gevalletje luchtvering kapot.

cpp1 januari 16, 2016 om 13:49 # | Report | Reply

Had ik met een 5 serie touring ook eens. Dit is geen fijne reparatie. Bij de 5 serie is alleen de achteras vv luchtvering, ging kapot in Italië. Kosten: 2.200 euro. Hier in NL zal de reparatie duurder uitvallen. Arbeidsloon in Italië stond toen op 75 euro incl btw.

mikke januari 16, 2016 om 15:26 # | Report | Reply

@cpp1: Wij hebben exact hetzelfde voorgehad, zelfde wagen, zelfde land. Allicht een steentje tussen de luchtbalg na een zandweg genomen te hebben.

paulloper januari 18, 2016 om 19:52 # | Report | Reply

@cpp1: helemaal gek, voor dat geld had ik liever een schroefset van KW gemonteerd, dan maar geen luchtvering meer.

reistje januari 16, 2016 om 13:55 # | Report | Reply

Toevallig in de buurt van Oosterhout? Zie er daar ook altijd een staan… ehh liggen.

naamloos3 januari 16, 2016 om 14:10 # | Report | Reply

“verlagen” waarom doen mensen dat? volslagen debielen met petjes die hun auto gaan “verlagen”. Kan iemand het mij uitleggen?

opgooier januari 16, 2016 om 14:18 # | Report | Reply

@naamloos3: Dan kun je sneller door de bocht jonguh. Niks mis met verlagen imo, alleen moet je het niet gaan overdrijven.

blaze3027 januari 16, 2016 om 15:00 # | Report | Reply

@naamloos3: wij verlagen ons auto meer voor de mooi. Maar je kan ook overdrijven. Ieder zn smaak.
Tis ook wel lekker in de bochten maakt de auto wat stugger .

9 van 10 keer rijd het kut maar ziet het er goed uit (als je te laag gaat)

Waar rij jij zelf in als ik vragen mag???

Volgende keer niet zomaar dingen roepen. Want de meeste sportieve auto’s komen van fabriek af al wat lager dan de standaard modellen

En die “debielen”weten het denk ik beter dan jou

caferacer januari 16, 2016 om 16:45 # | Report | Reply

@blaze3027: dan jij

blaze3027 januari 17, 2016 om 12:56 # | Report | Reply

@caferacer: blijf allochtoon haha . Doe me best

naamloos3 januari 16, 2016 om 17:25 # | Report | Reply

@blaze3027: ik rij in een (in nette staat verkerende-) originele E30.

Maar je hebt gelijk ik mag dat niet zomaar roepen want van een beetje verlagen kan een auto een stuk strakker sturen.

Het is het veel te overdreven verlagen waar ik me aan erger omdat ik het zo sonde vind van die mooie auto’s, al het geld wat erin gestopt wordt, etc. ik begrijp gewoon niet waarom.

mijn excuses voor mijn ongenuanceerde uitspraak tegenover de autoliefhebbers die wel weten waar ze mee bezig zijn 😉

blaze3027 januari 17, 2016 om 12:58 # | Report | Reply

@naamloos3: kijk en zo kan het ook op autoblog.
Ik ben het met jou eens dat het ook echt zo overdreven kan worden dat je zoiets hebt van WHY????

sjeppie156 januari 17, 2016 om 10:28 # | Report | Reply

@blaze3027: Heb jij een LV petje of een ralph lauren?

blaze3027 januari 17, 2016 om 13:00 # | Report | Reply

@sjeppie156: draag geen petjes sjeppie. Sorry..

Homer55 januari 16, 2016 om 17:06 # | Report | Reply

@naamloos3: Ik had mijn W201 ook verlaagd. Dat zag er wel stoer uit met AMG monoblocks. Stuurde ook lekker strak maaarrrrrrrr, de neus kwam niet meer omhoog bij acceleratie en de comfort ging met factor 5 achteruit. Past niet bij een Benz. Volgende dag maar weer de normale veren onder gezet.

alfablog januari 16, 2016 om 17:05 # | Report | Reply

Dak open suggereert wel dat er regelmatig in wordt gereden. Dan zou hij niet kapot hoeven zijn….

Thomas20vt januari 16, 2016 om 19:08 # | Report | Reply

@alfablog:raam links voor staat ook een stuk open.

robgooi januari 16, 2016 om 18:06 # | Report | Reply

De Tabbert kan ie beter thuislaten.

petermb januari 16, 2016 om 18:38 # | Report | Reply

Airmatic (hydrauliek dus) probleem denk ik….

petermb januari 16, 2016 om 18:39 # | Report | Reply

@petermb: Klink wel raar AIRmatic… Maar goed. ALS het airmatic is, dan komt die waarschijnlijk na het starten wel weer (tijdelijk) omhoog…

wheelerdealer januari 16, 2016 om 19:26 # | Report | Reply

Al lekker roestig in de wielkastjes, man man man wat roesten alle “benzen” van deze generatie

milan0 januari 16, 2016 om 23:41 # | Report | Reply

@ tommyhorsten; die C1(of een ander van de drieling) waarvan de deur open staat is van jou?
Ik denk dat de S de hobbyauto is. De daylie staat er schuin tegenover (A Klasse)

prop januari 17, 2016 om 00:07 # | Report | Reply

Krokante wielkasten idd en twee doffe koplampen.

citroen4life januari 17, 2016 om 00:21 # | Report | Reply

Dit heeft mijn opa ook gehad met z’n v230 alleen dan midden op de autobahn.

De plaatselijke garage heeft er stalen veren onder gezet. Probleem opgelost.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.