FRED Foto van de maand : 911 GT3 R

Foto's: auuuuwwwwieee


bizon010 Gepost op 23-06-2016 om 3:26 12.806 views | 38 reacties

auuuuwwwwieee

Kenteken: GK-237-F
Merk/model: FERRARI CALIFORNIA
Datum toelating: 23-06-2015
Originele kleur: WIT
Carrosserie: cabriolet
Brandstof: Benzine
Vermogen: 560 pk
Nieuwprijs: 289.819 Eur. (43.353 Eur. BPM)

Kenteken: JS-384-F
Merk/model: VOLKSWAGEN GOLF
Datum toelating: 20-05-2015
Originele kleur: WIT
Carrosserie: stationwagen
Brandstof: Benzine
Vermogen: 105 pk
Nieuwprijs: 23.288 Eur. (2.234 Eur. BPM)



38 Reacties:

larini juni 23, 2016 om 07:51 # | Report | Reply

De vraag is nu natuurlijk; kwam dat enigszins agressief ogende heerschap op foto 4 uit de Ferrari, de Golf of uit het kamp even verderop?

flik2punt0 juni 23, 2016 om 08:24 # | Report | Reply

@larini: ja die staat er zeker agressief bij

marstr juni 23, 2016 om 09:42 # | Report | Reply

@larini: lol agressief, jij schrikt denk ik zowat van eigen schaduw als ik je reactie zo lees

dat iemand zn mouwen opgestroopt heeft betekent niet dat hij op het punt staat zn arm in je achterste te stouwen

larini juni 23, 2016 om 13:32 # | Report | Reply

@marstr: knap dat je zoiets concludeert als je mijn reactie leest. Doe je al lang aan amateurpsychologie?

amazingwheelsniels juni 23, 2016 om 15:44 # | Report | Reply

@larini: hahahahahahaha

fastnloud juni 23, 2016 om 08:25 # | Report | Reply

Best een verschil in schade….

boomhauwer juni 23, 2016 om 11:12 # | Report | Reply

@fastnloud: kreukelzone. Is normaal.

oemplus juni 23, 2016 om 08:27 # | Report | Reply

Toch wel degelijk spul zo’n golf.

vagtroep juni 23, 2016 om 08:58 # | Report | Reply

@oemplus: degelijk in slechte dingen van een auto. En vooral zo een 1.2 met 105 pk. Een golf begrijp ik nog wel, maar in een A3? En dat moet premium voorstellen. Allemaal hetzelfde copy cat farm VAG.

ukbob juni 23, 2016 om 09:23 # | Report | Reply

@vagtroep: toevallig wel eens een Golf 7 met dat blok gereden..? Heb me suf gepiekerd toen dit een optie bleek, en t blokje verbaast me elke dag! Serieus (en daardoor bleef er ruimte in t budget voor echt leuke dingen..)

87sandyd juni 23, 2016 om 09:32 # | Report | Reply

@vagtroep: jij bent echt een komiek, jij verdient een eigen show 😄

knipperlichtje juni 23, 2016 om 11:46 # | Report | Reply

@vagtroep: die 1.2 zit qua vermogen precies tussen de A160 en 116i in. Ik zie dus niet wat het probleem is.

stephano juni 23, 2016 om 09:43 # | Report | Reply

@oemplus: Dat komt juist doordat de Ferrari een bijzonder goed functionerende kreukelzone heeft.

madarjan12 juni 23, 2016 om 08:28 # | Report | Reply

Platte Arie 😂

bmwnumberone juni 23, 2016 om 08:32 # | Report | Reply

Geweldigg , airbags open ..
Lang leve de verzekering

rs6issnel juni 23, 2016 om 08:46 # | Report | Reply

De ferrari eigenaar mag van geluk spreken dat zijn cali niet is uitgebrand, wat een ravage zeg.

pomoek juni 23, 2016 om 08:53 # | Report | Reply

Baf. Schade aan de Ferrari:
2* dagwaarde golf

volvov70 juni 23, 2016 om 08:54 # | Report | Reply

Die Golf is ook nog geen 15 dagen op Nederlands kenteken haha

bizon010 juni 23, 2016 om 09:02 # | Report | Reply

Ferrari kwam hard aan rijden kon niet meer remmen 😂

martijn11 juni 23, 2016 om 09:07 # | Report | Reply

Zonde van de ferrari

87sandyd juni 23, 2016 om 09:33 # | Report | Reply

Als ik de schade aan beide auto’s zie lijkt het wel alsof de airbags iets te enthousiast waren om licht te zien…

marstr juni 23, 2016 om 10:02 # | Report | Reply

@87sandyd: airbags zijn simpele dingen, als ze ontsteken, gaan ze open.
als je de voorkant hoe traag ook indeukt, als de ontsteking is geraakt gaan ze gewoon af, al sta je stil bij wijze van

mashell juni 23, 2016 om 11:27 # | Report | Reply

@marstr: nonsens. De airbag besturing zit midden in de auto en gaat op basis van gemeten vertraging. Is die groter dan dat de remmen kunnen geven, dan boem.

caferacer juni 23, 2016 om 11:35 # | Report | Reply

@mashell: je was me net voor!

caferacer juni 23, 2016 om 11:35 # | Report | Reply

@marstr: de ontsteking van airbags worden geactiveerd door middel van g-krachtsensoren. Deze zitten meestal onder in het interieur ongeveer op de plaats van de inzittenden. Vaak in de middentunnel. Vroeger was dit een ouderwets mechanisch contactje met een balletje en een veer. Tegenwoordig zijn dit digitale sensoren. Het heeft dus geen (direct) verband met het indeuken van de voorkant.

mrrallycross juni 23, 2016 om 09:40 # | Report | Reply

Boem is ho

RacingDevil juni 23, 2016 om 09:47 # | Report | Reply

Kan niet veel hebben precies een Ferrari zo een schade in vergelijking met zo een übersterke golf

wildewesten juni 23, 2016 om 11:35 # | Report | Reply

@racingdevil: de voorkant van elke auto heeft een kreukelzone om de klap op te vangen

RacingDevil juni 23, 2016 om 12:32 # | Report | Reply

@wildewesten: maar zo hoeft die toch niet te kreuken hoor … Ik heb soortgelijk ongeval gehad aan de schade aan de golf te zien en die man kon erna gewoon de weg vervolgen . En ik denk dat dit hier niet meer ging .

dutchiehd juni 23, 2016 om 16:33 # | Report | Reply

@racingdevil: voorbumper is maar plastic en de motorcak kan goed aluminium zijn, dat gewoon lekker buigt. Schade valt me nog wel mee. Het gaat erom hoe het achter de bumper eruit ziet.

eefie juni 23, 2016 om 09:53 # | Report | Reply

Kleine impact en dan al de airbags eruit

beemerc juni 23, 2016 om 09:57 # | Report | Reply

Heb je net 20k aan je remschijven uitgegeven, krijg je een airbag in je smoel (die ze bij Ferrari wss met plezier voor 10k weer voor je terug proppen). Wel een lekkere achterbumper van de VAG

dutchcorvette juni 23, 2016 om 10:00 # | Report | Reply

Een Ferrari met een hazenlip

mout juni 23, 2016 om 10:17 # | Report | Reply

Een sportwagen is erg laag; je ziet aan de schade dan ook dat de Ferrari eigenlijk onder de bumper van de Golf belandde. Vandaar het grote verschil in schade.
Rij maar eens met je Golf achterop een pick-up truck, dan heb je hetzelfde effect.

gash juni 23, 2016 om 10:45 # | Report | Reply

Zij zat natuurlijk met haar telefoon te spelen. Ferrari levert zeker nog geen brake assist?

bennyweisz juni 23, 2016 om 20:22 # | Report | Reply

Wat zou ’t kosten om de Ferrari op te knappen? Precies, die VW Golf!

robbie123 juni 23, 2016 om 21:27 # | Report | Reply

was toch al een lelijk model. Nu nog iets lelijker….

baardmijt juni 23, 2016 om 23:47 # | Report | Reply

Onooglijk ding, drieste poging er nog wat van te maken waarschijnlijk?
Helaas niet zo succesvol.

Zo’n gevechtsvliegtuigje zit overigens wel stevig in elkander blijkbaar, nauwelijks vervormd.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.