Foto's: leuke Audis op het werk











Altijd leuk zulke auto's
Kenteken: 2-ZHT-94
Merk/model: AUDI RS 5 CABRIOLET
Datum toelating: 29-12-2014
Originele kleur: WIT
Carrosserie: cabriolet
Brandstof: Benzine
Vermogen: 450 pk
Nieuwprijs: 111.499 Eur. (37.869 Eur. BPM)
Kenteken: 71-TPV-9
Merk/model: QUATTRO AUDI RS3
Datum toelating: 21-03-2012
Originele kleur: GRIJS
Carrosserie: stationwagen
Brandstof: Benzine
Vermogen: 340 pk
Nieuwprijs: 81.216 Eur. (20.731 Eur. BPM)
Kenteken: 80-LBF-8
Merk/model: QUATTRO AUDI RS6
Datum toelating: 18-07-2008
Originele kleur: ZWART
Carrosserie: stationwagen
Brandstof: Benzine
Vermogen: 579 pk
Nieuwprijs: Onbekend
Kenteken: 84-NXL-1
Merk/model: AUDI AUDI S5
Datum toelating: 03-11-2009
Originele kleur: ZWART
Carrosserie: coupe
Brandstof: Benzine
Vermogen: 354 pk
Nieuwprijs: Onbekend
Kenteken: JB-223-B
Merk/model: AUDI RS 3 SPORTBACK
Datum toelating: 28-01-2016
Originele kleur: GRIJS
Carrosserie: hatchback
Brandstof: Benzine
Vermogen: 367 pk
Nieuwprijs: 88.631 Eur. (20.299 Eur. BPM)
Welke eieren laten hun Audio rs-modellen wassen in een wasstraat???
@teundelaat: misschien zit er wel xpel overheen?
@teundelaat: wasstraat = krasstraat! Mee eens, onwijs zonde!
@teundelaat: als je zo’n auto hebt heb je er meestal nog een paar en ga jij ff elke week die auto’s zelf wassen?
@amgloverr: dan laat je dat doen. Met de hand.
Man man man, als je dit soort auto’s door de krasstraat doet ben je het niet waard om in zo’n auto te rijden.
@oemplus: boeiend, zie je toch niet terug in de verkoop.
Het is maar een audi, lekker boeiend of die nou met een fluwelen handschoentje word gewassen of door de wasstraat.
@mab: “maar een audi” stuk voor stuk fantastische modellen.
Gaan we weer hoor. De handwasbrigade komt nu los. Ik beaam de matige kwaliteit van een wasstraat, zou het zelf ook niet doen want ja, het laat over het algemeen sporen achter. Maar permanente schade niet, niks wat een béétje polijstbeurt niet wegkrijgt…
@davelepeef: haha totdat je met je MB GTS de wasstraat in rijdt en je spoiler afbreekt, of als de wasstraat er geen zin in heeft en door de enorme kracht even wat diepere krassen achterlaat.. Geloof me, ik heb de gekste dingen gezien in de tijd dat ik we bijbaantje had bij een (redelijk luxe) wasstraat. Die hier op de foto’s is redelijk ruk.
@ghost: sorry? Jij kunt aan de muur en een paar borstels zien hoe onze wasstraat werkt? Er komt hier geregeld exclusief spul langs. Mij lijkt dat ze dat niet doen als we met slechte kwaliteit spullen hun auto’s wassen
@rickie2811: in principe is elke wasstraat kut maat, dat weet je diep van binnen ook. Ik snap ook dat je trots op je werk bent, dat was ik destijds ook, maar uiteindelijk ga je het wel meer waarderen om auto met de hand te wassen, te kleien en te poetsen.
@rickie2811: overigens ook een grap om met een cabriodak door de wasstraat te gaan. Heeft niemand je ooit verteld dat het echt megaslecht is voor cabriodaken?!
@ghost: we kunnen een cabrio stand aantikken waarbij er geen Wax laag over de top heen komt. En tuurlijk, wasstraat is altijd minder dan zelf met de hand. Alleen heeft 9vd10 mensen daar gewoon geen tijd voor.
Dan kun je kiezen om naar een baan te gaan zoals ze die bij Shell hebben of je gaat naar een in vergelijking goede wasstraat.
Dat maakt de dag zeker vermakelijk!
Lekker hele jaar door een moderne wasstraat met kwali borstels en eventueel èèn keer per jaar naar de poetser voor de onvermijdelijke sporen. Wie doet je wat?
Je hebt ook goeie wasstraten en maken beter schoon dan met de hand
Wij laten onze s63 en rs6 ook wassen in de wasstraat