REMON Foto van de maand : Corvette C3

Video: Ferrari blok in Toyota GT86

jaapiyo Gepost op 29-10-2016 om 15:30 9.302 views | 37 reacties

Nu heeft 'ie wel voldoende pk

Land: Verenigde Staten



37 Reacties:

sr20det oktober 29, 2016 om 16:08 # | Report | Reply

Abnormaal ding dit, die uitlaten ook… 😵

sr20det oktober 29, 2016 om 16:09 # | Report | Reply

Abnormaal ding dit! Die uitlaten ook .. 😵

asmulders oktober 29, 2016 om 16:11 # | Report | Reply

Mooi project maar ik ruik nu al bijna verbrand rubber van die voorbandjes

erwh oktober 29, 2016 om 19:47 # | Report | Reply

@asmulders: dat is vrij knap bij een achterwielaandrijver.

sleepyj oktober 29, 2016 om 20:40 # | Report | Reply

@erwh: uitlaat vlakbij voorband werd denk ik bedoelt

asmulders oktober 30, 2016 om 10:30 # | Report | Reply

@erwh: Da’s bij deze niet zo moeilijk hoor, ondanks achterwielaandrijver. Kijk maar eens naar die uitlaten. Bij voldoende snelheid waaien de uitlaatgassen tegen het loopvlak aan.

spykerboy oktober 29, 2016 om 16:14 # | Report | Reply

Vind hem niet echt een ferrari geluid hebben helaas, eerst filmpjes van rijden afwachten…

jules713 oktober 29, 2016 om 16:19 # | Report | Reply

Zijn dat nou uitlaten aan de voorkant!?

zeevink oktober 29, 2016 om 19:19 # | Report | Reply

@jules713: ja is gedaan om de originele setup en uitlaattrajecten zoveel mogelijk te benaderen. De lucht inlaten gaan nu via brandschot naar de zijkanten vlak voor de voordeuren.

lincoln oktober 29, 2016 om 16:29 # | Report | Reply

Heiligschenis met nog wat achterlijk gelul over 50/50 gewichtsverdeling ..

michielp oktober 29, 2016 om 16:30 # | Report | Reply

Supervet project. Rij zelf ook een gt86 maar helaas met de 2 liter subaru moter

allesmetturbo oktober 29, 2016 om 16:47 # | Report | Reply

Met uitlaat als bandenwarmer haha. Wel erg vet project! Geeft m de powerboost die een GT86 nodig heeft en verdient!

Donstil oktober 29, 2016 om 16:51 # | Report | Reply

Actie pas bij 3:05

pinut187 oktober 29, 2016 om 18:31 # | Report | Reply

@Donstil: ja duurde wel erg lang..

jaapiyo oktober 30, 2016 om 00:34 # | Report | Reply

@pinut187: @donstil: en dan te bedenken dat ik de eerste 26 minuten dat ze überhaupt de motor niet starten er al afgeknipt heb.

savali35 oktober 29, 2016 om 16:57 # | Report | Reply

Snap niet helemaal wat je wilt bereiken en mis het mooie v12 geluid

phdg oktober 29, 2016 om 17:10 # | Report | Reply

@savali35: misschien omdat het een V8 is?

phdg oktober 29, 2016 om 17:15 # | Report | Reply

@savali35: is de motor uit een 458

arjontje oktober 29, 2016 om 17:23 # | Report | Reply

@savali35: klopt dit is dan ook een V8 😉

FieRo oktober 29, 2016 om 17:03 # | Report | Reply

Zijn ze al een tijdje mee bezig maar nu loopt ie dus..

awesome oktober 29, 2016 om 21:09 # | Report | Reply

@fiero: hij was al af, maar bij de eerste drift-race als dusdanig veel schade dat ze hem praktisch opnieuw moesten opbouwen.

kobus1967 oktober 29, 2016 om 17:12 # | Report | Reply

Niet omdat het moet maar omdat het kan.
Ben benieuwd of het rijdbaar is.

ThomasBol oktober 29, 2016 om 17:27 # | Report | Reply

“Elektrisch rijden is de toekomst.” Nahhh, liever niet hoor.

mrbasa oktober 29, 2016 om 17:35 # | Report | Reply

Misschien een stomme vraag maar:
1) is deze motor omgedraaid aangezien de uitlaten aan de voorkant zit. En als dat zo is maakt het uit.
2) is dit nog steeds een achterwiel aangedreven auto?
3) gewichtsverdeling zal wel 70/30 zijn

ko4n oktober 29, 2016 om 18:46 # | Report | Reply

@mrbasa: motor ligt hetzelfde als origineel in de 458. Het was een stuk makkelijker geweest als ze een california blok gebruikt zouden hebben

dutchiehd oktober 29, 2016 om 19:36 # | Report | Reply

@mrbasa: nee motor ligt er in zoals een 458 (inlaat loopt ook naar achteren), was simpelweg niet genoeg ruimte om de uitlaat maar achteren te laten lopen.

Waarom zou de distributie 70/30 zijn? Motor ligt ver genoeg naar achteren, daarnaast is dit een driftauto (en ook voor trackdays te gebruiken natuurlijk)

colin_surink oktober 29, 2016 om 18:34 # | Report | Reply

@mrbasa
1. Motor is niet omgedraaid
2. Nog steeds achterwiel aangedreven dus het diffrentieel aan de achterkant dus gewichts verhouding zal wel mee vallen

sanderz28 oktober 29, 2016 om 19:04 # | Report | Reply

Is een driftauto dus hij hoeft niet goed te sturen haha, dikke shit!.

dutchiehd oktober 30, 2016 om 11:34 # | Report | Reply

@sanderz28: wat zeg jij nou?! :O

mrmiyagi1982 oktober 29, 2016 om 20:19 # | Report | Reply

Heeeeel gaaf project!! Dikke like

youknowme oktober 30, 2016 om 01:11 # | Report | Reply

Beter dan de standaard LS swap. Veel beter.

tvr1974 oktober 30, 2016 om 01:51 # | Report | Reply

Begrijp t nut niet helemaal van een V8 inbouwen die veel
zwaarder is dan de boxer die
er in lag te tunen/opboren en voorzien van de specs van een dikke sti als t puur om te driften gaat… beetje zwaar in de neus nu lijkt me.. maar ok ik kan t fout hebben

ponnie oktober 30, 2016 om 01:57 # | Report | Reply

@tvr1974: Er is geen nut, gewoon omdat, waarom niet?

asmulders oktober 30, 2016 om 10:35 # | Report | Reply

@tvr1974: het nut? Heb je de rev”s gehoord? Klinkt toch beter dan een Sti of niet? Ik denk een goede show off car of drift car

ponnie oktober 30, 2016 om 01:56 # | Report | Reply

Hij kan zelf niet geloven hoe gangster het klinkt :P.

asmulders oktober 30, 2016 om 11:32 # | Report | Reply

@ponnie: Prachtig toch!

Alfarobert oktober 30, 2016 om 09:40 # | Report | Reply

Nut of niet.Het is gewoon knap gedaan. Wij doen het niet na.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.