Foto's: Porsche 911 Turbo







dubcars
Gepost op 28-01-2017 om 16:33 16.673 views | 45 reacties
Nette uitvoering met Akrapovic-uitlaten en diffuser. Gespot in Rotterdam-Centrum.
Locatie: Rotterdam
Land: Nederland
Kenteken: KG-962-J
Merk/model: PORSCHE 911 TURBO
Datum toelating: 04-07-2013
Originele kleur: GRIJS
Carrosserie: coupe
Brandstof: Benzine
Vermogen: 521 pk
Nieuwprijs: 236.077 Eur. (20.933 Eur. BPM)
Waarom niet?
Op foto 2 ziet het er wel oke uit maar op foto 3, zo recht van achter, nee..
Waarbij de originelen de lijnen van de achterzijde meer kracht geven maken deze de auto minder agressief. Kwestie van smaak, vind beide opties prima. Dus ja het mag!
Wel als er akrapovic boven staat
Het zijn R8 V10 uitlaten, die van de RS6 zijn minder plat
@Jochempie: het zijn Akrapovic uitlaten voor de 911 Turbo (s). Niks van Audi
@ko4n: oh oké, weer wat geleerd! Vreemde keuze van Akrapovic, dat wel
@Jochempie: Nee
Akrapovic, zolang het door de geluidsbarrière gaat is alles geoorloofd…
Tsja, je ziet duidelijk dat het een sierstuk is (geen beweegruimte voor de uitlaat in de bumper). Ik zie liever twee pijpjes, met beweegruimte in de bumper.
@rotarypowah: ja tuurlijk zijn het sier stukken. Ga maar eens bij een rs model kijken zijn gaten in de bumper en ongeveer 3/5 cm dieper zit de uitlaat. Allemaal sier werk tegenwoordig…..
Waarom niet ? Staat aardig
Waarom niet idd, staat rs-achtig ?
Ik vind dat je je auto zo veel mogelijk origineel moet laten. Custom uitlaat is OK, maar laat dan de sierstukjes origineel. meestal is het andersom , andere sierstukjes met zelfde uitlaat….halfords edition.
Deze doet met denken aan de Audi RS uitlaten van paar jaar terug, allemaal ovaal.
Ieder z’n eigen ding toch? Als ik mn auto wil aanpassen mag ik dat.
Hij kan het prima hebben!
Die drang om alles origineel te houden slaat niet echt ergens op. Dit staat hartstikke netjes en waarom zou een fabrikant het per se beter doen toch? 🙂
Ovale*
Ik had er een Pagani Zonda uitlaat opgezet
@koekwaus: hahaha heerlijk, lag even dubbel.
Was ook wel leuk geweest om er side-pipes op te zetten, toch? Oh nee, dat gaat bij een 911 niet. 🙂
@eaudi: Jawel hoor, dan mag je alleen een stukje knutselen 😉
Ziet er misschien nog wel netter uit dan hoe ze uit de fabriek rollen. Prima toch.
Kan prima
Ja, dat mag. Die kleur daarentegen… Saaaaaai! ??
Al zet je een akra op een strontschuit is t nog dik… !!
Heiligschennis niet origineel kan niet!
Boeiend.
Oh jazeker, dat mag allemaal!
Is een ekte turbooooo man, daar mag je 8 pijpjes op monteren!!!
Voor de kosten van die uitlaat had hij ook een S kunnen rijden. Snap dat nooit, dat mensen die 100 tot 300 k aan een auto uitgeven maar dan niet even doorsparen/20.000 extra uitgeven voor de S versie
@panam1: omdat de S-versie z’n geld totaal niet waard is. Ongeveer € 20K voor een tiende seconde sneller van 0 tot 100? Joepie. Vooral bij dagelijks gebruik echt relevant.
Die S-versies worden voornamelijk gemaakt om marge te draaien vanwege het psychologische effect van de koper. Die zo indruk denkt te maken op de buurman. Precies wat jouw stelling ook weerspiegelt.
Des te meer kudos voor deze eigenaar die niet voor dat slappe trucje valt.
@panam1: omdat deze uitlaat ca 30pk meer levert en een beter geluid en geen 20k kost.
Slimme vent dus. Nu is de auto en sneller dan de turbo-s, heeft een beter geluid en houdt nog geld op zak ook!
Ik vind het prachtig zo!
Strik er om en mee nemen zou ik zeggen 🙂
Staat prima! Alleen jammer dat er 3x Akrapodinges achterop moet staan.
Ziet er gelikt uit. Ga ik ook bestellen.
@smart2000: staat niet zo mooi hoor op een smart:)
Prachtige dikke wagen!
Zoo dik en ondergewardeerd!
Lekker! Alleen die uitlaten moet ik aan wennen
Stomme vraag. Beter: klinkt dat?
Zou deze niet eigenlijk met deze kentekenplaat al de 3D achterlichten moeten hebben?
@mashell: De kentekenplaat is nieuw, geleverd bij het invoeren, maar de Porsche komt uit 2013.
Als je ze hoort piep je wel anders ( voor een ieder die ze niks vind) …