@alcantara: jawel! Je mag betalen voor het schoonmaken / repareren van het asfalt en ook de vangrail als je die hebt geraakt (prijzen weet ik niet exact maar zeker de vangrail is bijzonder prijzig). Bijkomend mag je flink dokken om je auto weer op te halen van de compound waar de berger hem heeft gestald. Hierbij komen uiteraard nog de kosten voor het repareren van je voertuig aangezien de meeste (alle?) Verzekeringen niet uitkeren bij een ongeluk op de groene hel. Ik wilde altijd al een keer gaan, maar deze mogelijke kosten hebben mij er tot nu toe van weerhouden… dat ik tegenwoordig een Cactus onder de kont heb, helpt ook niet echt mee..
@2wheeler: voor zover ik weet is Nring officieel openbare weg dus wel verzekerd. Gevalletje van als de verz. kan bewijzen dat je bewust veel risico neemt hoeven ze niet alles uit te betalen. Met zoveel cameras redelijk makkelijk te bewijzen. Als je op normale openbare weg ook bewust veel risico neemt (of onder invloed van) en ze kunnen het bewijzen dan kan de verz. ook niet betalen.
@windhoekgokarting: Ook op de openbare weg ben je doorgaans niet verzekerd als je deelneemt aan races. Dus effe wegsprinten bij het stoplicht om die lease-diesel kwijt te raken kan al genoeg zijn om niet meer in aanmerking te komen voor uitkering.
@HZW: Kwestie van curb raken waar het niet kan, volgens mij pas overstuur na het raken (door het ‘verschieten’?) maar dat kan je niet uit deze beelden zien.
Je kan in ieder geval niet zeggen dat hij niet voor een goede tijd ging.
Altijd tenenkrommend om te zien hoe zo’n auto dan weer op zijn wielen wordt gezet. Mocht hij nog niet total loss zijn, dan is hij het wel nadat zo’n berger ermee aan de slag is geweest; eerst twee keer op zijn zijkant zetten en dan nog eens even opheisen aan het dak! Grrrrr….
Moet wel zeggen dat ik door dit soort filmpjes altijd wel minder geneigd ben om nog eens een rondje te doen. Misschien in een ouwe Volvo van 300,- maar niet in een nieuwe(re) auto. Had ik een paar jaar geleden toch minder last van
@Gulli: Ja helemaal met je eens .
Het hoeft geeneens jou fout te zijn.
De meeste mensen verliezen zichzelf compleet en denken dat ze een coureur zijn .
Oké, wacht even… dus je gaat flink racen op de Nürburgring en beide inzittende doen geen racepak en helm aan! Heel slim ja als je ziet wat er kan gebeuren…
sja.. dat krijg je er van als je de grasmaaier mee neemt naar de Green Hell… Green Hell staat niet voor een groene grasbaan, maar voor het rijden tussen het groen. met je grasmaaier heb je daar dan ook helemaal niks te zoeken! KUThonda
8.0 7.5 9.0/ 8.1 netjes
je wilt niet weten hoeveel dat grapje kost, exclusief zijn eigen wagen
@Jantje_555: Wil ik wel, neem aan dat je daar zelf niet voor op hoeft te draaien?
@alcantara: jawel! Je mag betalen voor het schoonmaken / repareren van het asfalt en ook de vangrail als je die hebt geraakt (prijzen weet ik niet exact maar zeker de vangrail is bijzonder prijzig). Bijkomend mag je flink dokken om je auto weer op te halen van de compound waar de berger hem heeft gestald. Hierbij komen uiteraard nog de kosten voor het repareren van je voertuig aangezien de meeste (alle?) Verzekeringen niet uitkeren bij een ongeluk op de groene hel. Ik wilde altijd al een keer gaan, maar deze mogelijke kosten hebben mij er tot nu toe van weerhouden… dat ik tegenwoordig een Cactus onder de kont heb, helpt ook niet echt mee..
@2wheeler: tja, dat weet je als je er aan begint, toch ?
@2wheeler: Je kan altijd een wagen huren. Bedrijfjes genoeg die er daar aanbieden.
@2wheeler: voor zover ik weet is Nring officieel openbare weg dus wel verzekerd. Gevalletje van als de verz. kan bewijzen dat je bewust veel risico neemt hoeven ze niet alles uit te betalen. Met zoveel cameras redelijk makkelijk te bewijzen. Als je op normale openbare weg ook bewust veel risico neemt (of onder invloed van) en ze kunnen het bewijzen dan kan de verz. ook niet betalen.
@windhoekgokarting: Ook op de openbare weg ben je doorgaans niet verzekerd als je deelneemt aan races. Dus effe wegsprinten bij het stoplicht om die lease-diesel kwijt te raken kan al genoeg zijn om niet meer in aanmerking te komen voor uitkering.
@Jantje_555: EP3’s doen het goed in onderdelen 🙂
Gevalletje “Lift-off overstuur”. ??
@HZW: icm met verkeerde lijn in die bocht waar een behoorlijk hoogteverschil zit. Gaan meer wagens over de kop op die plek.
@HZW: Kwestie van curb raken waar het niet kan, volgens mij pas overstuur na het raken (door het ‘verschieten’?) maar dat kan je niet uit deze beelden zien.
Je kan in ieder geval niet zeggen dat hij niet voor een goede tijd ging.
Altijd tenenkrommend om te zien hoe zo’n auto dan weer op zijn wielen wordt gezet. Mocht hij nog niet total loss zijn, dan is hij het wel nadat zo’n berger ermee aan de slag is geweest; eerst twee keer op zijn zijkant zetten en dan nog eens even opheisen aan het dak! Grrrrr….
@1000bochten: eens! Bizar om te zien zeg
@1000bochten: inderdaad zeg! als je hem zelf omrolt heb je zeker minder schade.
Leuk trucje
De R van reverse driving ?
@jantje_555 ik ben eigenlijk wel benieuwd
@1000bochten je haalt me de woorden uit de mond
Het moment dat de V Tech inkomt blijft toch altijd lastig
Gewoon weer omdraaien en verder rijden. Jappen zijn toch betrouwbaar he
Moet wel zeggen dat ik door dit soort filmpjes altijd wel minder geneigd ben om nog eens een rondje te doen. Misschien in een ouwe Volvo van 300,- maar niet in een nieuwe(re) auto. Had ik een paar jaar geleden toch minder last van
@Gulli: Ja helemaal met je eens .
Het hoeft geeneens jou fout te zijn.
De meeste mensen verliezen zichzelf compleet en denken dat ze een coureur zijn .
Oké, wacht even… dus je gaat flink racen op de Nürburgring en beide inzittende doen geen racepak en helm aan! Heel slim ja als je ziet wat er kan gebeuren…
sja.. dat krijg je er van als je de grasmaaier mee neemt naar de Green Hell… Green Hell staat niet voor een groene grasbaan, maar voor het rijden tussen het groen. met je grasmaaier heb je daar dan ook helemaal niks te zoeken! KUThonda