Triest, geef gewoon gas met die Skoda. Beetje dikke pad erin, zoals de gemiddelde Skoda rijder en je kan er 2 sec bij optellen. Test coureurs zijn gemiddeld 60 kg. De gemiddelde Skoda rijder is 90 kg, succes ermee.
Wat een rare reacties hier. Launch control zit op veel sportief dinges en deze is duidelijk een van de eenvoudigste om te bedienen.
En de vraag is dan niet wat moet je met deze met lc of g-meters, maar waarom ga je elke dag als een gefrustreerde schaap met maaktnietuitwelke auto weer in die file gaan staan? Natuurlijk wordt je dan verzuurd…
@Onehp: helemaal met je eens, wat een zure lui hier. Veel snelle auto’s hebben dit (niet alleen Audi) bij Audi is het nog makkelijk in te stellen en werkt ook wel zonder esp uit te zetten en de sportstand alleen dan minder effectief. Andere auto’s is dit niet altijd even eenvoudig. Als t bij Audi echt moet, esp uit, pookje een tik naar achter voet op de rem vol gas en weg ben je over het algemeen heb je die tijd ruim bij een stoplicht al krijgt je bak wel een optater van heb ik jou daar 😉
Gaat het met ESP helemaal uit (dus ingedrukt houden) niet nog beter? Als je klein beetje wielspin hebt, kakt hij anders onwijs in omdat in ‘sport’ de ESP alsnog ingrijpt.
Verplicht nummertje op snelste versies van auto’s. Zeker ook omdat die 0-100 tijd nog steeds verkoopt (Joost mag weten waarom).
En dat ze er dan wat graphics bij maken is alleen maar extra voor de leuk: uiteindelijk doe je dit soort lounchcontrol starts voor de leuke en om mensen te imponeren, kan je er ook mooi wat stats bij geven.
Zinnig, nee?
Heeft Audi het gemaakt zoals het hoort: ja best wel.
In Be zouden ze beter in File control lanceren …
Dat gaat lekker!
Is wel bergaf he, zo kan ik het ook…
Heuveltje af… niet eerlijk
Super makkelijk idd…. gewoon plankgas wegrijden is net zo snel volgens mij.
Gay controle vind ik beter op z’n plaats.
Jaja, t is wat. Zelfs bij heel hard rechtuit rijden hebben we hulpmiddeltjes nodig.
4,1 seconden naar de 100. 10,3 seconden om alles in te stellen en de boost op te laten lopen..
Triest, geef gewoon gas met die Skoda. Beetje dikke pad erin, zoals de gemiddelde Skoda rijder en je kan er 2 sec bij optellen. Test coureurs zijn gemiddeld 60 kg. De gemiddelde Skoda rijder is 90 kg, succes ermee.
Het is wel beestachtig snel. Ik hoop dat de plofkrakers hier ook mee overweg kunnen.
Jezus, wat fucking sneu, zo’n launch control.
@kempenaer: zo kun je de patser uithangen bij die rode en groene lichtjes
Man man, die g-meter… 🤦🏼♂️
Waar is dat nu goed voor in zo een auto.
@zwannes: inderdaad ja… Voor stoere praat aan de bar, “zo jonguh heb net 2G getrokken op die rotonde!”… Kansloos
De meeste met jaloerse opmerkingen hebben zelf een auto die meer als 8 sec nodig heeft om tot 100 te komen.
Wat een rare reacties hier. Launch control zit op veel sportief dinges en deze is duidelijk een van de eenvoudigste om te bedienen.
En de vraag is dan niet wat moet je met deze met lc of g-meters, maar waarom ga je elke dag als een gefrustreerde schaap met maaktnietuitwelke auto weer in die file gaan staan? Natuurlijk wordt je dan verzuurd…
@Onehp: helemaal met je eens, wat een zure lui hier. Veel snelle auto’s hebben dit (niet alleen Audi) bij Audi is het nog makkelijk in te stellen en werkt ook wel zonder esp uit te zetten en de sportstand alleen dan minder effectief. Andere auto’s is dit niet altijd even eenvoudig. Als t bij Audi echt moet, esp uit, pookje een tik naar achter voet op de rem vol gas en weg ben je over het algemeen heb je die tijd ruim bij een stoplicht al krijgt je bak wel een optater van heb ik jou daar 😉
Gaat het met ESP helemaal uit (dus ingedrukt houden) niet nog beter? Als je klein beetje wielspin hebt, kakt hij anders onwijs in omdat in ‘sport’ de ESP alsnog ingrijpt.
Jammer van de teller unit
10 keer launchcontrol gebruiken en je kunt de hele auto wegflikkeren.
De mijne doet 8,2 seconden naar de 100, zonder launchcontrol, want een achterwielaandrijver met 222pk heeft dat niet nodig.
@monsieurleloure: Met het dubbele aan vermogen & automaat is het best fijn … 8.2s is geen 4.1s he 🙂
@monsieurleloure: 8,2s met 222pk! Denk eerder aan 6,2s.
Een 328i 4 cilinder met 245pk doet al 5,9s.
Gaaf hoor!
Verplicht nummertje op snelste versies van auto’s. Zeker ook omdat die 0-100 tijd nog steeds verkoopt (Joost mag weten waarom).
En dat ze er dan wat graphics bij maken is alleen maar extra voor de leuk: uiteindelijk doe je dit soort lounchcontrol starts voor de leuke en om mensen te imponeren, kan je er ook mooi wat stats bij geven.
Zinnig, nee?
Heeft Audi het gemaakt zoals het hoort: ja best wel.
een goede chauffeur heeft geen launch control nodig , maar die rijden niet in een rs4