@allesmetturbo: Engelse draad? Wat ie überhaupt met een ratel in dat hoekje doen moet daar? Zie eerste shots van de uitlaat: beugels zitten halverwege. Niet bij het sierstukje. All for show. All show.
@escort77:
Dat komt doordat vierkante buis (bijna) niet te buigen is. In ieder geval niet zonder dat er plooien in het materiaal ontstaan. Met ronde buis gaat dat veel beter.
Toch wel bijzonder dat juist het niet aanslaan van het gereedschap herkenbaarder klinkt dan wanneer het werkelijk aangedraait word.
Het eindresultaat klinkt wel erg lekker trouwens!
@allesmetturbo: Engelse draad? Wat ie überhaupt met een ratel in dat hoekje doen moet daar? Zie eerste shots van de uitlaat: beugels zitten halverwege. Niet bij het sierstukje. All for show. All show.
Klinkt prima, mag ook wel!
@porschepdk: doet mij denken aan een 458 btw.
De RDW zal er blij mee zijn!
Klinkt als een natte scheet. Waarom kan men een uitlaat niet meer zó laten klinken? https://youtu.be/4pFPKnhrNek
@Original_Arnoud: omdat dat klinkt als een droge drol…
Omdat het geen Ferrari is
Sorry hoor, maar dit klinkt zoals alle auto’s in Need for Speed 2 SE
@aquila2003: the good old gaming days haha
@unknown32: haha classic he?!
Doe dan toch maar dat titanium setje waar Valentino Balboni zijn naam op zet.
En het eerste wat mij opvalt: kleine ronde pijpjes binnen het verchroomde vierkante sierstuk.
@escort77:
Dat komt doordat vierkante buis (bijna) niet te buigen is. In ieder geval niet zonder dat er plooien in het materiaal ontstaan. Met ronde buis gaat dat veel beter.
@Original_Arnoud: komt gewoon omdat ze zelfs bij deze auto lelijke sierstukken gebruiken.