julescapdevillephotography Foto van de maand : Audi R8 V10 regenstorm

Video: BMW M135i: inlaatreiniging

rubenpriest Gepost op 09-05-2018 om 15:55 9.764 views | 18 reacties

Zo gaat dat in zijn werk

Kenteken: 3-KJD-73
Merk/model: BMW 1ER REIHE
Datum toelating: 03-05-2013
Originele kleur: WIT
Carrosserie: stationwagen
Brandstof: Benzine
Vermogen: 320 pk
Nieuwprijs: 60.830 Eur. (12.729 Eur. BPM)

18 Reacties:

bluetiger99 mei 9, 2018 om 16:12 # | Report | Reply

Prima uitleg; veel moderne auto’s hebben er last van. gewoon soms flink belasten dus.

smart2000 mei 9, 2018 om 16:20 # | Report | Reply

inruilen en wegwezen

lekkerlinksrijden mei 9, 2018 om 16:39 # | Report | Reply

Klaar is Clara

n54coupe mei 9, 2018 om 16:58 # | Report | Reply

Yep, de nadelen van directe inspuiting, en een naar de inlaat geventileerde cylinderkop.
Tijd voor een OCC

rufctr01 mei 9, 2018 om 17:10 # | Report | Reply

Kijk, dit soort berichten heb je wat aan!

stefanos mei 9, 2018 om 17:19 # | Report | Reply

Tof filmpje alleen geluid is echt ruk!

wimof mei 9, 2018 om 17:31 # | Report | Reply

&W

wimof mei 9, 2018 om 17:32 # | Report | Reply

Welke brandstof tankt Wouter?

soundgarden mei 9, 2018 om 17:43 # | Report | Reply

Eeeeuuh woutert, leek mij wijsheid dat je dit eerst ff liet doen alvorens naar mosselman te gaan. Of besef je je dat ergens nu ook? 😛

roland78 mei 9, 2018 om 19:31 # | Report | Reply

@soundgarden: ‘Besef je’, of ‘Realiseer je je’.

toezichthouder mei 9, 2018 om 19:02 # | Report | Reply

Wouter tank Bp-Ultimate dat reinigt de motor ja ja allemaal marketing gelul om je geld af te pakken.

https://www.tankpas-aanvragen.nl/tanken/de-mythe-dat-brandstofkwaliteit-verschilt-per-tankstation/

theblazerunner mei 9, 2018 om 22:14 # | Report | Reply

@toezichthouder: Helpt echt wel hoor die extra additieven

techniekmeneer mei 9, 2018 om 22:37 # | Report | Reply

@theblazerunner: Wat gaan die extra additieven doen bij een direct ingespoten motor dan? Kleppen blijven vervuilen, want de brandstof komt er niet langs.

pa045 mei 9, 2018 om 19:07 # | Report | Reply

Maar waar zijn die “heftige” 8PK heen? Of is dat het enthousiasme van BMW? 320Pk klinkt mooi en niemand die het verschil merkt tussen 320 of 312Pk.

duderuud mei 9, 2018 om 19:56 # | Report | Reply

@pa045: Klopt maar de meeste (snellere) BMW’s leveren op een testbank meer vermogen dan aangegeven. Van een 135i weet ik het zo moet maar mijn 140i doet op papier 340pk maar in de praktijk is dat 350+pk. Dan is 312pk voor een 135i dus aan de lage kant…

dotternetta mei 9, 2018 om 22:12 # | Report | Reply

EGR klep lekker dicht programmeren, rot op met die milieu-shit. Ik zeg terug naar de 90-er jaren, toen auto’s nog goed waren gebouwd.

theblazerunner mei 9, 2018 om 22:16 # | Report | Reply

@dotternetta: Daar worden benzinemotoren wel ook iets minder zuinig van.

wildbeest mei 10, 2018 om 09:06 # | Report | Reply

@dotternetta: wat kost zoiets ongeveer

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.