stephenotto Foto van de maand : Audi R8 V10

Video: Yamaha FZR600R crash op Assen

dizono Gepost op 14-06-2018 om 16:43 6.512 views | 20 reacties

And somehow the grip was gone..... Einde motor, einde uitrusting, maar op een zere voet na zelf geen kleerscheuren. Ik had wel veel blauwe plekken 8-)

20 Reacties:

dell juni 14, 2018 om 17:13 # | Report | Reply

Pff, wat vervelend. Gelukkig niet zoveel schade aan jezelf, toch een crash met 150 km/u als ik het goed zie…

Je zegt einde motor, als ik op je account kijk klus je graag. Dus je maakt hem vast?

Beetje ramptoerisme van mijn kant denk ik en vergeef me als het ongepast is, maar ben toch benieuwd naar hoe je motor naar zo’n glijder eruit ziet.

Dizono juni 14, 2018 om 17:51 # | Report | Reply

@dell: laatste foto: https://www.autojunk.nl/2018/05/ducati-monster-update

Technisch was de motor nog wel in orde dankzij de framesliders maar met de Duc heb ik genoeg aan m’n hoofd en helaas moet ik m’n werkplaats ook uit. Iemand anders gaat een poging doen hem op te lappen.

kevinsimon_post juni 14, 2018 om 17:36 # | Report | Reply

Gezien het moeten uitwijken/van de ideale lijn af moeten ivm de inhaalactie van je medecoureur de bocht ervoor, het vuil opgepikt wat daar lag?

Dizono juni 14, 2018 om 17:53 # | Report | Reply

@kevinsimon_post: ik moest niks, eigen schuld. Vanwege een loszittend kapje moest ik ook even een klein minuutje naar binnen en ik denk dat m’n banden daardoor ook net te koud waren geworden… Stom stom stom

kevinsimon_post juni 14, 2018 om 19:09 # | Report | Reply

@Dizono: als ik mij niet vergis is dit 2 bochten voor de GT-bocht. Dan moeten je banden toch wel weer ‘wat’ temperatuur opgepikt hebben? Ik weet dat mijn banden op de Duc binnen no-time heet zijn. Pirelli Diablo Supercorsa SC.

jjcp juni 14, 2018 om 17:43 # | Report | Reply

Obviously your ambition outweighed your talent. Maar dat gebeurt de beste😉 .

Dizono juni 14, 2018 om 17:52 # | Report | Reply

@jjcp: precies, gebeurt Marquez ook. 😅

ikleesookoverautos juni 14, 2018 om 17:56 # | Report | Reply

Twee wielen.

JanJansen juni 14, 2018 om 18:02 # | Report | Reply

Gaat anders behoorlijk hard. Doe ik je niet na met mijn Gazelle.

ricksmits juni 14, 2018 om 18:03 # | Report | Reply

Ga alsjeblieft iets aan je vertanding doen en je rijd meteen 2/3 seconden sneller.

Verder vermoed ik dat de hellingshoek je even nekte. Het is een heel mooi stuk maar heb er regelmatig een iets te dikke streep gezet 🤪

Dizono juni 14, 2018 om 18:15 # | Report | Reply

@ricksmits: ja, die was klote. Gehannes met het vinden van de juiste verzetten snoepte ook wel wat concentratie weg. Dit was m’n eerste keer assen en had na Zandvoort de vorige keer juist m’n 15 voor vervangen door een 14 omdat ik op het rechte stuk niet verder dan z’n vijf kwam. Hier kwam het verre van lekker uit.

ricksmits juni 14, 2018 om 18:41 # | Report | Reply

@Dizono: dat is toch niet erg.. als je maar hard gaat. Athans dat is wat ik wil xd

sportevo juni 14, 2018 om 18:15 # | Report | Reply

@ricksmits: als je serieus gaat racen ben ik het met je eens dat dit soort zaken je rondentijden omlaag brengt. Maar als je gewoon leuk een track-day wilt rijden, moet je dat dan wel doen? Het gaat toch niet om je rondetijd.

ricksmits juni 14, 2018 om 18:28 # | Report | Reply

@sportevo: of dit serieus racen is of niet.. als die zo doorgaat blaast die dalijk zn blok op. Hij gaat meermaals per ronde “langdurig” op de revlimiter. Dit is slecht voor t blok en dat wil je niet. Zeker duc’s kunnen hier last van hebben.

Dizono juni 14, 2018 om 18:16 # | Report | Reply

@ricksmits: dit jaar blijf ik even op straat denk ik, misschien volgend jaar een leuke YZF750 scoren voor op de baan… :))

yorick juni 14, 2018 om 18:18 # | Report | Reply

Ahh bocht 11 daar hoor je met motoren vaker dat ze onderuit gaan

t1mothys juni 14, 2018 om 19:56 # | Report | Reply

Wat een vet geluid 😎

harrie juni 14, 2018 om 20:05 # | Report | Reply

No pain no gain, klote maar ziet er uit als een hoop lol tot de crash.

w0o0dy juni 14, 2018 om 20:50 # | Report | Reply

Gelukkig zelf geen al te erge beschadigingen. Je achterwiel ging idd vrij plotseling er vandoor. Klein nat plekje icm precies op dat punt gas erop? Ik ben geen motorrijder en dus ook geen kenner. Wel denk ik dat je blij kunt zijn dat je slim genoeg was dit soort rijden op t circuit te doen. In het echt ligt daar geen grindbak maar staat er een vangrail of een boom/lantarenpaal….

shogun juni 15, 2018 om 08:42 # | Report | Reply

heb je een idee waardoor je ging? anders dan banden te koud?

je lijkt op t bewuste moment niet ineens veel harder op het gas te gaan, en de grip is echt in een keer helemaal zoek. het oogt alsof je erg beheerst aan het rijden bent.

klote van de fiets en uitrusting! gelukkig ben je zelf nog heel. Hopelijk valt de voet mee en blauwe plekken trekken wel weer weg.
beterschap!

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.