FRED Foto van de maand : 911 GT3 R

Video: Max Verstappen praat met de oranje mic (Hongarije 2018)

jaapiyo Gepost op 29-07-2018 om 17:33 11.459 views | 29 reacties

We hebben zo'n idee dat Max volgend jaar niet voor Renault rijdt.

Land: Hongarije



29 Reacties:

alcantara juli 29, 2018 om 17:43 # | Report | Reply

Toch ook gewoon stom om voor Renault te kiezen, iedereen weet dat die dingen stuk gaan.

wif1 juli 29, 2018 om 17:58 # | Report | Reply

@alcantara: Niet echt een keuze; Ferrari en Mercedes willen pertinent geen motor leveren tegen welke prijs dan ook. Dus best lullig, je bouwt het beste chassis en daarom wil men jouw geen motoren leveren.
Dus wordt je noodgedwongen opgescheept met een krachtbron die het zowel op vermogen als betrouwbaarheid behoorlijk laat afweten.
Wanneer de huidige motor formule gehandhaafd blijft, strijden er de
komende jaren maar 2 personen om de wereldtitel, namelijk de nummer 1 rijders van Mercedes en Ferrari.

jannemaneke juli 29, 2018 om 17:55 # | Report | Reply

En zeggen dat McLaren Honda heeft ingeruild voor Renault… het resultaat daarvan was vandaag zichtbaar. Hadden ze nog een beetje geduld gehad dan hadden ze nu wellicht in een veel betere positie gezeten.

bartteeuwen juli 29, 2018 om 18:26 # | Report | Reply

@jannemaneke: Het probleem van McLaren is niet Renault, en was ook niet Honda. Het probleem van McLaren is McLaren. De hele gedachte achter de auto functioneert niet zoals ze gehoopt had. Dat hadden ze inmiddels allang kunnen fixen, maar daarvoor zijn ze te koppog geweest.

benja01 juli 29, 2018 om 18:29 # | Report | Reply

@bartteeuwen: deels mee eens.het probleem was niet alleen Honda. Maar Honda was wel een probleem. En dat kwam niet alleen door de packaging.

acizane80 juli 30, 2018 om 00:59 # | Report | Reply

@bartteeuwen: ik vermoed dat ze heel wat hebben geinvesteerd in hun design, en daar hoort een super compacte motor bij. Nadeel is dat die fragiler zijn, en dus sneller slijten, kapot gaan. Mclaren hoopt waarschijmlijk dat ze de dingen onder controle gaan krijgen maar ik vrees er voor. Zeker nu dat de regels gaan veranderen is het niet slim om alles overboord te gooien en van 0 te beginnen omdat het over 2 jaar waardeloos gaat zijn.

benja01 juli 29, 2018 om 18:31 # | Report | Reply

@jannemaneke: hoezo? Bij een droge kwali had gasly daar niet gereden. McLaren heeft dubbel zoveel punten bijna als TR. Dus McLaren is er wel op vooruit gegaan, maar niet zoveel als verwacht.

scale juli 29, 2018 om 18:01 # | Report | Reply

Jack hoopte op een scheldkanonnade helaas voor hem trapte Max daar nu niet in.

neleev juli 29, 2018 om 20:10 # | Report | Reply

@scale: Jack a.k.a. ‘oudejongenskrentenbrood’

“Weet je wat nog het kloterige is volgens mij?”

Waarom? Over professioneel gedrag gesproken… in plaats van over Max en zijn uitspattingen te vallen mag hier iemand eens iets aan doen.

lowrocco53b juli 29, 2018 om 18:03 # | Report | Reply

Volgend jaar maar gewoon een b16 met anjager achterin die redbull knuppen

vonwachowferstenberg juli 29, 2018 om 18:21 # | Report | Reply

Max, Immodium slikken en tijdig luier verversen. Formule 1 heeft weliswaar groot geeuwprobleem. In Spa, na 24h, eindigen de 4 eerste binnen dezelfde ronde, what a show!

porker juli 29, 2018 om 18:32 # | Report | Reply

@vonwachowferstenberg: serieus? 24 uur naar een optocht kijken is spannend? Mooi leven moet je dan hebben zeg.

spidertje juli 29, 2018 om 18:39 # | Report | Reply

Laten we wel wezen, RB is een frisdrank fabrikant en geen auto producent. Als je zo met je leveranciers omgaat kun je blijvend problemen verwachten. Opvoeding vh ontevreden jochie lijkt me zinvol.

gjvp juli 29, 2018 om 19:42 # | Report | Reply

@spidertje: weer eentje wat lult maar er niks van snapt.

e90320d208pk juli 29, 2018 om 21:02 # | Report | Reply

-edit: nutteloze bijdrage-

acizane80 juli 30, 2018 om 01:14 # | Report | Reply

@spidertje: eender welke klant verwacht van zijn leverancier een werkende product. Ook RedBull, lijkt mij normaal dat die er over klagen als de leverancier alweer een kut product levert dat miljoenen kost. Of zij jij je bakkes dicht houden en braaf betalen?

vonwachowferstenberg juli 29, 2018 om 18:43 # | Report | Reply

Ach, het is altijd zo geweest: enkele teams (of zelfs maar één) domineren: herinner je Ferrari en Maserati (50’s – 60’s), Lotus (70’s), McLaren, Benetton, Williams, Ferrari, RedBull-Renault (!), Brown, Mercedes nu… Vroeger was het dus ook niet ‘beter’. Nu wisselen de topteams echter niet vaak genoeg van rijders. Idealiter: 2019 zonder Raikkonen, Hamilton, Vettel, Allonso, Grosjean, Perez, Hulkenberg, Ericsson, Stroll en Hartley, Van Doorne: ofwel genoeg gewonnen ofwel kansen genoeg gehad…

HZW juli 29, 2018 om 18:46 # | Report | Reply

Renault gaat te werk met de Franse slag, Honda is te laat ingestapt en is nog steeds bezig het gat te dichten met Ferrari en Mercedes.
Het nieuwe motor reglement zit ook geen schot in, omdat Honda bv niet van de MGU-H af wil.
Dus de V6 TwinTurbo zonder MGU-H plannen gaan er niet komen, het blijft naar alle waarschijnlijkheid gewoon een V6 turbo met MGU-H.
Dus “No Way” dat er nieuwe motor fabrikanten gaan instappen als het motor reglement niet veranderd.
Het vermogen tekort van Honda komt vooral uit het MGU-H deel van de motor, en daar gaan ze nu net volgend jaar een hele grote stap inzetten.

mark997gt3 juli 29, 2018 om 20:33 # | Report | Reply

@HZW: hoe weet jij dat Honda een grote stap gaat zetten? Dat roepen ze ook al jaren toch? Zie veel gelijkenis tussen de Renault en Honda motoren. Beide gebrek aan power en betrouwbaarheid. En beiden geven steeds hoop op verbetering …..die maar niet komt.

acizane80 juli 30, 2018 om 01:17 # | Report | Reply

@mark997gt3: groot gelijk, ik denk dat ze rustig afwachten tot de nieuwe regels zonder al te veel te investeren voor technologie die over 2 seizoenen toch moet aangepast worden.

jp2015 juli 29, 2018 om 19:54 # | Report | Reply

Het is enorm zuur voor verstappen en red bull. Ik heb bijgehouden hoe vaak een red bull het vorig seizoen tm deze race een red bull is uitgevallen. In totaal is er 19 keer een red bul uitgevallen. In totaal kwam dat 7 keer door een probleem met de renault motor, 12keer lag de oorzaak buiten renault (denk aan een crash, rem probleem, hydraulisch probleem, versnellingsbak probleem etc)

evdw juli 29, 2018 om 19:58 # | Report | Reply

Een Renault motor een A product noemen haha Max heeft mij goed laten lachen.
Zolang het geen Ferrari of Mercedes motor wordt blijft het knoeien voor Max maar ja de keuze in de F1 is zeer beperkt.

ericd juli 29, 2018 om 20:36 # | Report | Reply

Megane RS afbesteld. Sic. Balen. Gezien Ricciardo’s 4de plek had er zeker een podiumplek ingezeten voor Max.

ablogjunk juli 29, 2018 om 22:22 # | Report | Reply

@ericd: Haha RS afbesteld…… juist…..

kennone juli 29, 2018 om 21:22 # | Report | Reply

Gewoon een flink opgefokte Volvo 2.3 T-5 motor er in lepelen uit een schade bak met 5 ton op zijn flikker. Dan haalt hij de finish wel

bartsmit juli 29, 2018 om 21:45 # | Report | Reply

Ik denk dat de Japanners deze ellende niet zouden toelaten. Daarvoor zijn ze te trots. Fransen zijn rotmensen met een nog rottere mentaliteit. Daarom wil ik niks uit dat f*cking kl*teland. Zelfs geen wijn.

ff40 juli 29, 2018 om 23:54 # | Report | Reply

@bartsmit: klopt helemaal!
Bloedhekel aan Franssen
De europese burgeroorlog zal ook vandaar komen

towi1989 juli 29, 2018 om 22:41 # | Report | Reply

Max met zn ‘boeit me niet’ reacties beginnen me echt te irriteren. Geef gewoon je eerlijke antwoord of zeg daar wil ik niet op in gaan oid.

tttijn juli 30, 2018 om 11:16 # | Report | Reply

Hoezo het boeit en ook echt niet. Blok moet voor dienen gewoon heel blijven zodat er een beetje competitie gegeven kan worden.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.