thomaster Foto van de maand : Lamborghini Alitalia Tribute

Video: 1300 pk Audi S4 B5 vs Bugatti Chiron

rubenpriest Gepost op 18-09-2018 om 10:15 10.163 views | 20 reacties

Wie zal er winnnen?

Land: Duitsland


20 Reacties:

loserboi932 september 18, 2018 om 13:48 # | Report | Reply

Incoming comments met: Maar de Chiron is mooier, duurder, waardevaster etc etc

Feit blijft dat het behoorlijk kut moet zijn om in je 2.5 miljoen euro kostende hypercar eruit te worden gereden door een hobby A4 van 20 jaar oud.

nathoes september 18, 2018 om 13:59 # | Report | Reply

@loserboi932: Mis ik hier iets? Die Chiron blijft toch de hele tijd voor de A4?

loserboi932 september 18, 2018 om 14:28 # | Report | Reply

@nathoes: op het laptop scherm staan de topsnelheid en met daaronder de autonaam. De Chiron vmax staat rechts.

E34M5Touring september 18, 2018 om 15:04 # | Report | Reply

@loserboi932: Nee links. Hij zegt ook duidelijk. 307 fur dem audi. De bug wint gewoon.

tunefuldjmike september 18, 2018 om 16:03 # | Report | Reply

@E34M5Touring: 3:05 min links is de Audi, rechts de Bugatti. 335,64 voor de Audi en 314.89 voor de Bugatti. Eerste keer wint de Bugatti, tweede keer de Audi.

macready september 18, 2018 om 16:41 # | Report | Reply

@loserboi932:
Soms een hogere topsnelheid op dit stukje asfalt mey rollende start, in de praktijk nutteloos. Want de Bug blijft hem in meters elke keer moeiteloos voor, dankzij de winst in het begin, mede dooe betere grip, vloeiendere vermogensafdracht en sneller schakelen. Laat staan bij een staande start (stoplicht).

hplh september 18, 2018 om 20:33 # | Report | Reply

@loserboi932: ten eerste wordt de chiron er niet uitgereden.
Ten tweede is alles aan die audi waarschijnlijk alles krom en andersom na 3x gasgeven.

evdw september 18, 2018 om 13:52 # | Report | Reply

Je ziet toch dat het bij die zwaar opgevoerde oudere niet-supersport-wagens toch lastig blijkt om al dat vermogen op de weg te houden. De Chiron heeft meer PK’s maar blijft wel netjes in 1 rechte lijn rijden.

tjorque september 18, 2018 om 13:54 # | Report | Reply

Met een joekel van een turbo en bijbehorende lag! Maar wel een nette prestatie!

Barryyy september 18, 2018 om 13:57 # | Report | Reply

Denk ook dat de duurzaamheid van de onderdelen even anders zijn.

rufctr01 september 18, 2018 om 13:57 # | Report | Reply

Deze Audi doet heel leuk mee! Heeft soms toch moeite met de pk’s, af en toe zie je de auto van links naar rechts zwiepen.

keesssss september 18, 2018 om 14:06 # | Report | Reply

@rufctr01: doet leuk mee? De Audi wint van de Bugatti hoor.. weinig andere kandidaten daar die ook de 335km/h halen op de mile..

rufctr01 september 18, 2018 om 14:50 # | Report | Reply

@keesssss: 2e run wint de Audi, 1e run niet…
Ik vind het zeer zeker erg knap!

fouadski september 18, 2018 om 14:53 # | Report | Reply

Geniaal dat de bug eigenaar gewoon met dat ding ook echt rijd i.p.v. in de garage te stallen. Ik zou zelf heel de dag rondjes rijden in het centrum van Rotterdam en roepen: Psst meisje…

momo september 18, 2018 om 16:11 # | Report | Reply

@fouadski: Heel erg gespeelde zelfspot.

dondeboer september 18, 2018 om 14:58 # | Report | Reply

Het verbaast me dat die Audi dit gewoon doet op BBS LM’s met normale straatbanden. Petje af, het zal vast niet eeuwig meegaan, maar dit is een knap stukje sleutelwerk.

T16 september 18, 2018 om 18:24 # | Report | Reply

1300 pk Audi S4 B5, heeft medem zonder spiegels een lagere luchtweerstand als een Bugatti Chiron. =
Winst op topsnelheid. Niet echt verrassend.

B00G1E september 18, 2018 om 19:52 # | Report | Reply

gaaf resultaat maar wat een verschikkelijk oninteressante start..

hotze september 18, 2018 om 22:29 # | Report | Reply

Even over het eind, vreselijk die Ferrari die continu opschakelt. Op zo’n pisstukkie kun je ‘m toch wel in de 2 houden? Walgelijk geluid dat geschakel van die automaten, lekker doortrekken in het hele toerenbereik, zo heurt ‘t.

drogerijst september 19, 2018 om 09:45 # | Report | Reply

@hotze: ferrari?

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.