FRED Foto van de maand : 911 GT3 R

Video: Duitser blaast M3 op

rubenpriest Gepost op 12-10-2018 om 9:37 9.154 views | 40 reacties

Niet zo slim



40 Reacties:

Hubert oktober 12, 2018 om 12:41 # | Report | Reply

De drijfstangen liggen op de straat…

Zegt een helder licht : “Daarmee kun je niet meer rijden, die moet afgesleept worden”

Hahahahaha

kennone oktober 12, 2018 om 13:57 # | Report | Reply

@Hubert: youtube dit soort fratsen eens. Zijn zat filmpjes waarbij de auto nog gewoon start en weg rijd met 1 of 2 drijfstangen minder. Echter zie je niet hoever ze komen haha

bassx oktober 12, 2018 om 14:19 # | Report | Reply

@kennone: Dan start de motor nog niet bij 99% van de filmpjes.

misterpepper oktober 12, 2018 om 12:59 # | Report | Reply

Hahaha, hangt als een boxer, met z’n blije bakkes uit het raam… BAM!
En de paniek ook altijd van de cameraman….hou dat ding toch stil!!!

monsieurleloure oktober 12, 2018 om 13:05 # | Report | Reply

Kwaliteitje👍

w0o0dy oktober 12, 2018 om 13:05 # | Report | Reply

Premium motor, de onderdelen beginnen voor zichzelf…

shalomleon oktober 12, 2018 om 13:06 # | Report | Reply

Uberganzgeilllllllll und scheisse fur dich aber gutt fur uns

amghans oktober 12, 2018 om 13:06 # | Report | Reply

Nooit begrepen wat er de lol van is om je auto doelbewust naar z’n grootje te helpen door de techniek zo zwaar te (over)belasten. Beetje debiel vermaak, zelfs als het wordt uitgevoerd door de meesters van het genre uit Japan.

kennone oktober 12, 2018 om 13:59 # | Report | Reply

@amghans: ik snap dit ook nooit zo op deze manier, maar heel eerlijk vind ik wel dat deze motor dit aan had moeten kunnen

boomhauwer oktober 12, 2018 om 15:34 # | Report | Reply

@kennone: zonder koeling continu in hoge toeren staan Donuts maken? Euh nee.

srthellcat oktober 12, 2018 om 21:51 # | Report | Reply

@kennone: kunnen ze ook. Zolang je de lagers maar preventief blijft verversen. En regulier onderhoud doet.

gove oktober 12, 2018 om 13:11 # | Report | Reply

kut kwaliteit, zo’n auto zou erop berekend moeten zijn

chimaera oktober 12, 2018 om 16:18 # | Report | Reply

@gove: Op overbelasting zonder koeling? Nee, ik denk dat geen enkel motorblok daarop berekend is.

vinox oktober 12, 2018 om 13:21 # | Report | Reply

Zou me niet verbazen als dit niet de eerste keer is dat hij de auto zo behandelt natuurlijk, maar hij knalt em ook niet permanent tegen de begrenzer oid, dus het feit dat die motor zo ineens uiteen klapt vind ik toch best opmerkelijk. Again, het is een momentopname, maar toch.

MartijnGizmo oktober 12, 2018 om 18:09 # | Report | Reply

@vinox: te weinig en/of te oude olie?

exotic oktober 12, 2018 om 13:33 # | Report | Reply

“arabayi siktin”

AHAHHAHAHHAHAHH

Uitsloof Turk. En maar doorgaan. Sorry geen medelijden met deze.

jagftype oktober 12, 2018 om 13:50 # | Report | Reply

Geen respect voor techniek, het gaat alleen om de aandacht bij dit soort types.
Kansloos dus.

loserboi932 oktober 12, 2018 om 14:04 # | Report | Reply

Volgens mij is het een kwestie van te weinig rijwind koeling.

Onehp oktober 12, 2018 om 14:16 # | Report | Reply

@loserboi932: yep, die ventilator staat daar nog te draaien achteraf, tevergeefs…. doe je dit soort capriolen, dan het dan pakweg een vierde van de tijd zo lang als deze kampioen.

fj272 oktober 12, 2018 om 14:20 # | Report | Reply

En nu… nu is het huilen geblazen als ze de rekening voor een revisie gepresenteerd krijgen.. 😂😂
En zeker ook in Duitsland leuk als de stad waar het gebeurd is, de plek herkent en de boel komt reinigen😂😂

cazzo046 oktober 12, 2018 om 14:26 # | Report | Reply

Waarschijnlijk de drijfstanglagers niet op tijd vervangen. Moet bij deze motoren om de 100K km.
Als je dan dit soort onzin uithaalt met je auto gaat hij stuk.

boomhauwer oktober 12, 2018 om 15:35 # | Report | Reply

@cazzo046: is dat niet bij de E46 motoren?

VeniVidiVici oktober 12, 2018 om 15:56 # | Report | Reply

@boomhauwer: Nee, is bij zowel e46 als e92 i.v.m. de hoogtoerigheid van die motoren.

lekkaah oktober 12, 2018 om 15:57 # | Report | Reply

@boomhauwer: helaas ook bij de E9x series, de F8x M series hebben een carbonnen aandrijfstang (tot een paar maanden geleden ivm strengere uitstoot regels)

aan te raden om voor 100k km’s lagerschalen vervangen, aan de reactie van deze kansenparels te zien wisten ze nieteens van het probleem af, zal wel n hoge kmstand met oorspronkelijke lagerschalen geweest zijn en een middagje overbelasten op dat parkeerterrein.

VeniVidiVici oktober 12, 2018 om 16:10 # | Report | Reply

@lekkaah: Sterker nog… ze vragen zichzelf af hoe de motorkap open moet 😂

zesinline oktober 12, 2018 om 15:00 # | Report | Reply

Hier is niet één motor tegen opgewassen…..en hoevaak heeft hij dit al gedaan?Enfin die BMW staat nu waarschijnlijk bij de Ludolfs😂😂

335istage1 oktober 12, 2018 om 15:17 # | Report | Reply

Iets te vaak te hard op zijn lazer gegeven. Dan gaat elke wagen stuk ja. Pf slecht onderhoud. Dan gaat ie ietsje sneller stuk nog.

VeniVidiVici oktober 12, 2018 om 16:01 # | Report | Reply

Ongelofelijk, dan heeft die gast maar weinig verstand van autotechniek hoor. Een auto zo mishandelen (zal vast niet de eerste keer zijn) en dan als de motor zegt, “doei, ik ben er klaar mee” dan als eigenaar droevig met je handen in het haar gaan staan… 🙈

patrick7788 oktober 12, 2018 om 16:06 # | Report | Reply

proefritje geweest bij een dealer, bekend probleem bij de M3 , gaan snel in vlammen

harryb oktober 12, 2018 om 16:41 # | Report | Reply

Heerlijk als zo iemand dat tegenkomt.
Wat een ongelofelijke droeftoeter 😀

skinnybmw oktober 12, 2018 om 16:55 # | Report | Reply

Hoe lekker sterk en technisch interessant de M-motoren ook zijn, ze zijn heel gevoelig en hebben snel revisie van bepaalde onderdelen nodig. Dat is nu eenmaal zo bij race-motoren. Mijn E34 M5 had ook een complete revisie nodig bij 300.000km.

Dat kun je prima zien in dit filmpje. Waarschijnlijk een M3 met behoorlijk wat km’s, weinig onderhoud en veel belasting. Doe je dit soort onzin bij een zware diesel met relatief weinig vermogen zal dit soort problemen niet heel snel ontstaan (zoals in het filmpje).

srthellcat oktober 12, 2018 om 21:54 # | Report | Reply

@skinnybmw: had je een 3.6 of 3.8?

Visje66 oktober 12, 2018 om 18:22 # | Report | Reply

Hahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!

Dat wordt zoeken naar een compleet ander blok gozer. Trek je knip maar open!

curbeater oktober 12, 2018 om 19:56 # | Report | Reply

ha ha, heerlijk als zo’n patser op zijn bek gaat. Hopelijk is het ook geen huurwagen? Anders weet je toch sneller de motorkap open te maken als het je eigen auto is?!?

octaan64 oktober 12, 2018 om 22:15 # | Report | Reply

Heerlijk als je nog 60 maanden moet aflossen en de bank zegt nee als je je nieuwe tor wil financieren.

gtveej oktober 13, 2018 om 10:06 # | Report | Reply



Volgende keer beter toeterend rondjes rijden.

bennyweisz oktober 13, 2018 om 11:07 # | Report | Reply

Gelukkig kan hij al die losse onderdelen in zijn “Gucci” nektasje opbergen…..

dotternetta oktober 14, 2018 om 09:10 # | Report | Reply

Zo lang was hij nog niet bezig? Duitse troep!

rennegate oktober 14, 2018 om 14:05 # | Report | Reply

Grappig dat vele meteen weten dat de motor troep is en dat hij net bezig was met de burnout. Deze motor is een van de best gemaakte ooit. Een V8 die moeiteloos 8500 toeren aankan, mits je hem netjes warmrijdt en goed onderhoudt. Natuurlijk zijn de tolleranties van een dergelijke motor veel nauwkeuriger dan van een standaard motortje dat 6000 toeren net aan aankan. Ook de uit opmerkingen dat de Duitser net bezig is, blijkt dat vele maar wat brullen zonder enige kennis van zaken. Je ziet namelijk bij het begin van het filmpje dat de straat al zwart ziet van de slipsporen.

beamdoubleyoufan84 oktober 14, 2018 om 19:55 # | Report | Reply

Zonde van een mooi exemplaar (imola rot?).

Lullig voor de eigenaar dat hij op een harde manier erachter moet komen dat zijn auto hier niet tegen kan..

Snap niet zo goed waarom het “lekker-voor-je”-gehalte hier zo hoog is?

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.