FRED Foto van de maand : 911 GT3 R

Video: Zo maakt Tesla de Model 3

rubenpriest Gepost op 31-12-2018 om 11:02 3.874 views | 21 reacties

Een kijkje in de fabriek

Land: Verenigde Staten



21 Reacties:

evdw december 31, 2018 om 19:03 # | Report | Reply

Niet hoeven tanken aan het eind van de lijn en zo weg kunnen rijden, zo maak je meters.

kaeser december 31, 2018 om 19:07 # | Report | Reply

Die tablet komt er al vroeg in te zitten zeg.

dees december 31, 2018 om 19:12 # | Report | Reply

Als ik de klachten zie de sommige eigenaars met hun Tesla hebben dan kan ik goed geloven dat ze de auto’s zo snel maken

FieRo december 31, 2018 om 21:49 # | Report | Reply

@dees: some will say, this 49 seconds is realtime.

bmohnee december 31, 2018 om 19:31 # | Report | Reply

Denk niet dat je in dit filmpje de reden voor groffe panel gaps of slechte lak kan ontdekken. Denk dat bijna alle massa productie lijnen dergelijke stappen bevatten en snelheden hanteren.

johnwaters december 31, 2018 om 20:23 # | Report | Reply

Er bestaan zoveel productiefilmpjes van auto’s.
Waarom die van Tesla extra aandacht krijgt zal onderdeel uitmaken van de door Tesla gesponsorde hersenspoeling waaraan de auto persgewillig aan meewerkt. Net zoals de autopers gewillig meewerkte aan het promoten van diesels. Want anders=>geen snoepreisjes, geen testauto’s meer=> geen clicks=>geen adverteerders mee.

bitd december 31, 2018 om 20:36 # | Report | Reply

@johnwaters: volgend jaar minder zuur?

johnwaters januari 1, 2019 om 01:25 # | Report | Reply

@bitd: geen denken aan

crepito december 31, 2018 om 22:43 # | Report | Reply

@johnwaters: Gelukkig heeft Tesla geen snoepreisjes voor journos.

Davion december 31, 2018 om 21:56 # | Report | Reply

Dit is dan ook enkel de assemblage en aankleding, we zien niet hoe we van staal naar het frame gaan, de zogenaamde ‘bodyshop’, we zien geen lakstraat, en we zien niet hoe dan (als eerste zeker?) de batterij word gemonteerd.

johnwaters januari 1, 2019 om 01:24 # | Report | Reply

@Davion: en we zien vooral niet hoe kinderen in Congo in de lithium mijnen werken.

vondick januari 1, 2019 om 03:17 # | Report | Reply

@johnwaters: Je bent gezakt voor de gezelligheidstest

pramm januari 1, 2019 om 10:31 # | Report | Reply

@johnwaters: al wel eens nagezocht waar Tesla lithium vandaan haalt?

herbert december 31, 2018 om 23:16 # | Report | Reply

Tesla is veruit het meest onbetrouwbare automerk ter wereld, geen ander merk wat zoveel garantie claims heeft, een product wat niet fatsoenlijk is uit ontwikkeld de klant is feitelijk de testrijder/proefkonijn.
Bar slechte afwerking etc etc
Kortom echt geen aanrader.

stfu januari 1, 2019 om 02:40 # | Report | Reply

@herbert: daarom zijn veel rijders uiterst tevreden en willen ze nooit meer terug naar ouderwetse brandstofrommel. Ik ga noooit meer afstappen van EV. Beste aandrijflijn ooit.

herbert januari 1, 2019 om 07:28 # | Report | Reply

@stfu: prima toch dat saaie emotieloze accu doosje van je, maar wat moet je dan nog op autoblog.

pramm januari 1, 2019 om 10:33 # | Report | Reply

@herbert: nee, 99% van het Nederlandse wagenpark heeft emotie. Een 1.2 turbo… In een auto van het formaat Passat, dat is emotie.

Esprit_de_Flandre januari 1, 2019 om 14:15 # | Report | Reply

@pramm: Ja hoor, tranen in de ogen en zelfmoordgedachten…

herbert januari 1, 2019 om 15:49 # | Report | Reply

@pramm: altijd nog meer dan die saaie accudozen, maar goed ik mag mezelf gelukkig prijzen met een 3.5 V6 roadster.

autodrome januari 1, 2019 om 10:40 # | Report | Reply

Time laps mofo’s. Wat is de werkelijke assemblagetijd?

quinn januari 1, 2019 om 10:59 # | Report | Reply

Vandaar dat ie zo schots en scheef in elkaar zit

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.