LARSYBOY1997 Foto van de maand : Ford GT

Foto's: holden Commodore SSV (UTE)


tijnwijnants Gepost op 23-03-2019 om 2:05 376 views | 7 reacties

Een dikke Australische pickup-sportbak en dat gewoon in groningen.

Kenteken - -

Locatie: Groningen
Land: Nederland

Kenteken: V-471-TG
Merk/model: HOLDEN COMMODORE SALVAGE
Datum toelating: 01-07-2009
Originele kleur: N.v.t.
Carrosserie: pick-up truck
Brandstof: Benzine
Vermogen: 367 pk
Nieuwprijs: Onbekend



7 Reacties:

kennone maart 23, 2019 om 11:14 # | Report | Reply

👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼

flik2punt0 maart 23, 2019 om 13:09 # | Report | Reply

Erg leuk op Nederlands kenteken

tijnwijnants maart 23, 2019 om 18:35 # | Report | Reply

@flik2punt0: Dacht ik!

emping maart 24, 2019 om 03:46 # | Report | Reply

@flik2punt0: op een ander kenteken ook.

fendercd60 maart 23, 2019 om 13:34 # | Report | Reply

Erg vet!

jeroengroningen maart 27, 2019 om 11:24 # | Report | Reply

Ha, zie ik opeens m’n auto voorbij komen! Beetje achtergrondinfo, ik heb hem in december 2018 uit Duitsland gehaald. Daar was hij enkele jaren geleden door een liefhebber heen gehaald uit inderdaad Australië. Die deed hem samen met wat andere auto’s weg (oa ook een Smart Brabus) Het is de SSV, de meeste luxe en snelle versie in 2009. De velgen zijn er nog door de vorige eigenaar onder gezet en zijn 20 inch en van Opel (valt ook onder GM, vandaar) Ik moet er nog een keer goede naafdoppen op zetten.

Hij kwam te koop via autoscout en ik ben een dag later heen gereden omdat ik al lang zocht naar iets dergelijks. Gezien de staat en km stand (89.000 km, geen miles) heb ik direct toegehapt. De RDW krabde zich eens achter het oor, maar aangezien hij al in Duitsland geïmporteerd was geweest ging het vrij gemakkelijk en was grijs kenteken geen probleem, auto voldoet daar gewoon aan. In Duitsland waren ook al aanpassingen gedaan aan koplampen en wat andere dingen om de Europese goedkeuring te krijgen.

Het rijdt ‘anders’. Het is ook nog een handbak, dat maakt het helemaal uniek. Het is allemaal niet heel gerafineerd, meer een beetje lomp. In een rechte lijn gaat de V8 als speer, zo zwaar is de auto niet eens. Bochten zijn dan weer een uitdaging. Teveel gas en de achterkant komt om, natuurlijk ook door weinig gewicht op de achteras. Maar maakt allemaal niet uit, de looks en de V8 brul zijn verslavend. En dat vinden kennelijk meer mensen, krijg er erg veel leuke reacties op.

tijnwijnants maart 28, 2019 om 03:15 # | Report | Reply

@jeroengroningen: Dankjewel voor uw reactie !
Echt tof om dit te lezen, wat een beest! Wordt alleen maar blijer als ik weet dat zo’n auto ook een liefhebbende eigenaar heeft. Het lijkt mij geweldig zoiets unieks.

Ik kom hem nog dagelijks tegen ik woon namelijk in de buurt, iedere ochtend als ik hem dan zie staan geeft dat toch een leuk gevoel.

Heb zelf net een e34 bmw 5 series gekocht uit 1994 is ook leuk nog die klassieke bmw look.

Groetjes Tijn.

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.