LARSYBOY1997 Foto van de maand : Ford GT

Video: Tesla Semi real life test

rubenpriest Gepost op 13-05-2019 om 10:53 5.921 views | 28 reacties

Op de Amerikaanse snelweg

Land: Verenigde Staten



28 Reacties:

tortuga mei 14, 2019 om 21:34 # | Report | Reply

Super! Ziet er goed uit!

flutterby mei 17, 2019 om 14:18 # | Report | Reply

Rijden ze inmiddels niet al een jaar met dat ding op de openbare weg?

jaso013 mei 17, 2019 om 14:25 # | Report | Reply

Gooi er eerst eens 30 ton achterop in een volwaardige trailer. Dat scheelt al een stuk qua range. Verder wel goede ontwikkelingen dit!

Hubert mei 17, 2019 om 14:28 # | Report | Reply

@jaso013:

Volgens mij ligt er een aardig gewicht aan betonblokken achterop.

Thijsj mei 17, 2019 om 14:30 # | Report | Reply

@Hubert: blijken het plastic decoratieblokken te zijn­čśé

robert110 mei 17, 2019 om 14:34 # | Report | Reply

@Hubert: Er ligt nauwelijks gewicht op die trailer. De bolling van de trailer is nog duidelijk te zien, had er goed gewicht op gelegen dan zou de trailer vlak zijn geweest.

911targa mei 17, 2019 om 15:20 # | Report | Reply

@Hubert: zijn de batterijen!

sportevo mei 17, 2019 om 14:35 # | Report | Reply

@jaso013: voorlopig rijdt er wel een elektrische vrachtwagen. Misschien dat het bereik nog niet best is maar vergeet niet dat de brandstofmotor inmiddels ook al meer dan 100 jaar ervaring heeft. Dat grotere bereik komt echt wel.

Dickie mei 17, 2019 om 15:16 # | Report | Reply

@jaso013: weet het niet precies maar max gvw in de us is 80000lbs iets van 36 ton verschilt per staat dacht ik, dus 30 ton laden word niks.
Het lijkt allemaal heel wat die dikke trucks maar een simpel Dafje hier in NL mag meer laden.

zjos mei 17, 2019 om 14:53 # | Report | Reply

Extra accupakket vermomt als betonblokken,…

dwfc mei 17, 2019 om 14:56 # | Report | Reply

Top, kan het enkel maar aanmoedigen.Laat ons hopen dat wetenschappers, uitvinders, zo snel mogelijk de batterijtechnologie perfectioneren om zo de nadelen van elektrisch rijden te decimeren.

911targa mei 17, 2019 om 15:21 # | Report | Reply

@dwfc: wat is het nadeel van elektrisch rijden dan? Ik denk dat er energie moet worden gestoken in de vervuiling van de opwekking van elektriciteit.

dwfc mei 17, 2019 om 17:24 # | Report | Reply

@911targa: De range, het gewicht en de laadtijd.
Momenteel is de score van het product nog maar 60/100 …dus is er nog groeimarge, en daar zal zeker wel aan voldaan worden in de nabije toekomst!

911targa mei 17, 2019 om 21:43 # | Report | Reply

@dwfc: ik vind laadtijd wel aanvaardbaar. Je rijdt 400 km, doet een bakje koffie, rijdt weer 400, doet avondeten en je doet weer en je bent op wintersportbestemming met 2 uur wachttijd voor laden. Aanvaardbaar toch?

flutterby mei 17, 2019 om 17:40 # | Report | Reply

@911targa: niks mis met verbeteren aan twee kanten tegelijk. Vroeger was er ook verweer over het aantal laadpalen, naar dankzij de PHEV subsidies staat ons land nu aardig vol en ligt er landelijk een richtlijn voor bijplaatsen voor wie afhankelijk is van openbaar parkeren.

Ik ben het wel eens dat er verhouding scheef is en er meer in schone productie gestopt moet worden en minder in overgang naar EVs. 4% bijtelling is te laag, ook met de beperking tot 50k, al was die beperking wel een goede stap.

911targa mei 17, 2019 om 21:45 # | Report | Reply

@flutterby: ben het echt voor 100% eens met je 2-de alinea!

johnwaters mei 17, 2019 om 15:14 # | Report | Reply

Het enige voordeel is dat de chauffeurs zeer makkelijk hun rij en rust tijden zullen kunnen respecteren.

hansiehansie mei 17, 2019 om 15:34 # | Report | Reply

Wel oppassen dat iemand in een Model S of 3 ofzo niet met z’n autopilot tegen die aanhanger aanklapt

brentvdschelde mei 17, 2019 om 16:32 # | Report | Reply

Wat een oerlelijk ding

Jantje_555 mei 17, 2019 om 16:42 # | Report | Reply

wow al dat remstof…doe eens normaal man…denk eens aan het milieu!

fastshifter mei 17, 2019 om 21:40 # | Report | Reply

@Jantje_555: Ook de remstof is veel minder doordat die dingen afremmen door regeneratie.

numpty mei 17, 2019 om 23:42 # | Report | Reply

@fastshifter: Veel minder? Waar haal je die wijsheid vandaan? Keurig het riedeltje opdreunen van de groene brigade. Dat ‘regenereren’ staat niet in verhouding tot ‘afremmen op de compressie can een 12-13-16 liter diesel motor met 6 of 8 cilinders’. En dan nog, regenereren de oplegger ook? Lijkt me niet, is gewoon een simpele Amerikaanse flatbed. Die genereert echt niets. Het enige wat ik zie, is een vrachtwagen welke totaal ongeschikt is voor het Europese wegennet. Net als de meeste Amerikaanse Vrachtwagens. Ik zou m’n adem maar niet inhouden tot je de eerste Tesla truck hier in Nederland ziet. Je zou wel een blauw aan kunnen lopen..

boenderaar mei 19, 2019 om 19:07 # | Report | Reply

@numpty: riedeltje opdreunen van de groene brigade, nooit elektrisch gereden zeker? Daarnaast, remmen op de motor levert nogsteeds geen energie op.

kennone mei 17, 2019 om 17:37 # | Report | Reply

Erg mooi is hij in iedergeval niet!

JaxDryke mei 17, 2019 om 18:54 # | Report | Reply

Wauw, wat een affengeile bak ­čśÇ

brutus90 mei 17, 2019 om 20:14 # | Report | Reply

Die snuit… Een potvis is er elegant bij!

basjaski mei 18, 2019 om 01:48 # | Report | Reply

Ondertussen heeft mercedes al een electrische vrachtwagen uitgebracht en rijdt vrolijk rond. Tesla staat op instorten.

LOL

pikes83 mei 18, 2019 om 12:46 # | Report | Reply

Word niks met dit ding…

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.