REMON Foto van de maand : Corvette C3

Video: BMW 3 Serie G20 Touring rijtest

rubenpriest Gepost op 29-07-2019 om 0:01 5.905 views | 16 reacties

Zijn de goede rijeigenschappen belangrijker of moeten we het voor de Touring vooral over de praktische zaken hebben? Of is de dreier Touring juist het ideale compromis tussen praktisch en ook nog een beetje sportief.



16 Reacties:

dutchdriftking juli 29, 2019 om 16:19 # | Report | Reply

Komt tegenwoordig iedere rijtest 3 maal voorbij? Dezw kwam afgelopen nacht al voorbij, (raar tijdstip, maar geen problemen mee, nu op Autojunk met link op de hoofdpagina, en van het weekend weer in het weekoverzicht….

RubenPriest juli 29, 2019 om 17:13 # | Report | Reply

@dutchdriftking: de release ’s nachts was vanwege het embargo dat gelift wordt: een review (of nieuwe auto) mag niet eerder verschijnen. We merkten echter dat veel mensen de rijtest missen door alle nieuwsartikelen in de ochtend. Dus vandaar deze ‘reminder’ om 16:00. Het weekoverzicht is weer voor de lezer die niet elk uur van de dag Autoblog checkt (ja die bestaan :))

rutgerg juli 29, 2019 om 17:38 # | Report | Reply

@RubenPriest: ben ik nu gek en heb ik daardoor ook de rijtest met de 1 serie gemist of moet die gewoon nog komen?

RubenPriest juli 29, 2019 om 18:54 # | Report | Reply

@rutgerg: Je bent niet gek. Die moet nog komen..

blo3to3t juli 29, 2019 om 16:34 # | Report | Reply

Laserlampen zijn toch al langer leverbaar bij BMW, kan me herrineren dat deze al optioneel waren op de i8 ?

cpp1 juli 29, 2019 om 16:48 # | Report | Reply

Ik heb gekeken naar zijn ding ter vervanging van mijn le mans blauwe e91. Gewoon even 75K he voor een 330i-tje (met 2 cilinders te weinig) in vergelijkbare spec als ik nu ongeveer heb. En als je de deur van de dealer uit rijd dan dan is er al meteen 10K vanaf. Heb ook nog even voor een F31 gekeken, maar is veel minder sportief en communicatief als een E91. Kwalitatief ook duidelijk minder in het interieur zo’n F31. Dus geloof het of niet, heb gister weer een nieuwe E91 gekocht. 6 cilinder benzine met nog geen 70K op de teller bij een BMW dealer van de eerste eigenaar. Helemaal volle auto in een Individual kleur en interieur. Dit is de 4e E91 alweer voor mij ;).

theblazerunner juli 29, 2019 om 17:01 # | Report | Reply

@cpp1: en terecht

faith juli 29, 2019 om 17:04 # | Report | Reply

@cpp1:
Ben het met u eens behalve wanneer je zegt dat een F31 kwalitatief slechter zou zijn in het interieur dan een E91. De E91 heeft het minst kwalitatieve interieur van alle 3 series sinds het bestaan. Allemaal harde plastic.

cpp1 juli 29, 2019 om 18:08 # | Report | Reply

@faith: Onwaar. Neem bijvoorbeeld de middentunnel, dat is bij de e91 zacht, bij de F31 keihard plastic. Dashbord het zelfde, dat is bij de e90 ook veel zachter. Deurpanelen voelen ook veel beter aan. Ruitenwisser/knipperlicht hendels doen ook veel hoogwaardiger aan. Vind ook het gedeelte waar de regelunit van de airco/navi in zit bij de f30 reeks low budget aan doen. Heb in 3 F31’s proefgereden, van een 328 tot een 335i. Volle auto’s allemaal. Was voor mij een regelrechte teleurstelling, ik lul niet uit mijn nek. e30 en e36 interieurs zijn helemaal dramatisch, heeft mijn zus gehad. Alleen het e46 interieur, tezamen met het e39 5 serie interieur is wel erg goed.

faith juli 29, 2019 om 20:00 # | Report | Reply

@cpp1:
Ik heb al meerdere F3x interieurs uit elkaar gehaald en nog meer E9x interieurs. De 3 reeks van de Bangle tijd had last van heel veel kwaliteitsproblemen. Meer en deel harde plastiek.

De F3x zit veel beter in elkaar. Net zoals de E46. Zachtere materialen en mag je 10x demonteren zonder problemen.

De E30 en E36 moet je plaatsen ik zijn tijd en waren echt top voor die tijd. E39 is inderdaad ook top, ook veel beter dan de E60.

Grtz

blo3to3t juli 30, 2019 om 08:05 # | Report | Reply

@cpp1: dan ben je opgelicht, een nieuwe e91 met 70k. Je bedoel vast occasion. Een nieuwe 330 vergelijken met een autonuit de e91 generatie is toch appels met peren vergelijken.

frederik juli 30, 2019 om 14:18 # | Report | Reply

@cpp1: Held!

langejohn juli 29, 2019 om 17:04 # | Report | Reply

Zaten veel opties op dan. Een 330i Touring is er vanaf €49k. Zag op internet een aantal exemplaren tussen de €60-72k.

probono juli 29, 2019 om 18:43 # | Report | Reply

@langejohn: je hebt wel gelijk idd, want de 330i voor 70k (geen xdrive) kun je dan wel lekker uitvoeren: m-sport uitvoering, executive en high executive en nog leuke opties. Dan ben je best flink bezig volgens mij?

alcantara juli 29, 2019 om 17:07 # | Report | Reply

Wat zijn stijvere veertorens?

monsieurleloure juli 29, 2019 om 20:20 # | Report | Reply

@alcantara: Ik denk het deel van de carrosserie waar de veerpoten aan vast geschroefd zitten

Reageer

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten.